vloeistof niveaumeter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-11-2009 19:48 #1077479
door V700 register
vloeistof niveaumeter is gemaakt door V700 register
Hoi Volvofielen,
Is er iemand die mij kan vertellen hoe de vloeistof niveaumeter werkt die gebruikt wordt met een onderbouwtank van 2 naastelkaar liggende tanksjes.
ik had een paar maanden last dat er zo'n 9 á 10 liter minder in ging dan normaal.
Ik schreef dit toe een de zomerwarmte.
Maar nu is dat voorbij en er gaat nog steeds zo'n 4 á 5 liter minder in, maar dit verschilt erg.
Soms gaat er bij na de normale vulling van 57 liter in en dan gaat er weer een hele tijd minder in.
Kan het zijn dat de vloeitofniveaumeter de pomp stuurd en dat de vloestofmeter gammel is?
want eigenlijk kan er niet steeds 4, 5, of 6 liter minder in gaan, ik rij al jaren LPG en heb dit nog nooit gehad.
ik heb ook vanaf october vorig jaar toen ik mijn 940 kocht tot mei dit jaar er geen last van gehad.Ik ben benieuwt hoe jullie hierover denken.

Gr John

Is er iemand die mij kan vertellen hoe de vloeistof niveaumeter werkt die gebruikt wordt met een onderbouwtank van 2 naastelkaar liggende tanksjes.
ik had een paar maanden last dat er zo'n 9 á 10 liter minder in ging dan normaal.
Ik schreef dit toe een de zomerwarmte.
Maar nu is dat voorbij en er gaat nog steeds zo'n 4 á 5 liter minder in, maar dit verschilt erg.
Soms gaat er bij na de normale vulling van 57 liter in en dan gaat er weer een hele tijd minder in.
Kan het zijn dat de vloeitofniveaumeter de pomp stuurd en dat de vloestofmeter gammel is?
want eigenlijk kan er niet steeds 4, 5, of 6 liter minder in gaan, ik rij al jaren LPG en heb dit nog nooit gehad.
ik heb ook vanaf october vorig jaar toen ik mijn 940 kocht tot mei dit jaar er geen last van gehad.Ik ben benieuwt hoe jullie hierover denken.

Gr John

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2009 12:04 #1253885
door V700 register