MAKRO LPG-prijzen
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Wel sneu dat de C1 zo weinig liters nodig heeft. Zo duurt het nu wel een stuk langer voordat ik een kaartje volgeplakt heb.
Groeten, Jan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Van herkomst van het gas etc weet ik niets van.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Veel collega's tanken wel bij die Makro en verschillende dieselrijders hebben er al problemen door gekregen. Dus de witte pomp? Toch maar liever niet!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Janneman schreef : Ik tank meestal bij de BP, zo'n 200 meter van m'n huis af. De prijs is er vrijwel altijd lager dan bij de Makro waar ik elke dag langs kom.
Veel collega's tanken wel bij die Makro en verschillende dieselrijders hebben er al problemen door gekregen. Dus de witte pomp? Toch maar liever niet!
Er is echt niks mis met de witte pomp want de brandstof is exact gelijk aan die van de merk pompen.
Ik heb jaren bij de Shell gewerkt. Er reden oa rood witte wagens in het rond die als ze bij een Avia pomp kwamen het bordje omdraaien en dan was het opeens Avia brandstof. Ook leverden wij (de Shell) aan witte pompen met neutrale wagens.
Dan is het ook nog eens zo dat er op diverse punten brandstof wordt geladen. Shell / Texaco / BP / Total etc etc laden dus niet altijd hun eigen merk.
Neem bv vd Sluijs Tankopslag in Roermond (schipperswal 31) daar zie je alle merken laden.
Dus ben je in de buurt ga er maar eens kijken.
- Frits Lidnr. 795
- 960 Estate/740GLE sedan/
- Daf 66 sedan/Daf 66 Marathon Coupe/Daf 66 Ya
- dafvolvo.web-log.nl/dafvolvo/2007/01/volvo.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Hallo Hulzie
De tankwagens van de goedkope merken en witte pompen worden op dezelfde plekken geladen, als die van de duurdere merken.Hulzie schreef : Ik zeg hiermee niet dat goedkoop vuil is, maar goedkoop is vaak wel duurkoop.
Dat is alleen voor euro 95 het geval.
met vriendelijke groeten
Arthur Scholten .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn vader rijdt al meer dan 30 jaar ruim 80000km per jaar en tankt daar waar hij langs komt. Dus ook bij "witte" pompen en dorpspompjes, daarnaast werd er op vakanties overal getankt (van zuidfranse handpompen tot winterse wachtrijen in Roemnië) en hij heeft nog NOOIT problemen gehad met de brandstof (diesel, e95 en LPG). Ik denk dat de problemen eerder in de tank van de auto zitten dan in de geleverde brandstof.
Het lijk t mij overigens sterk dat shell overal brandstof levert want ze hebben allelei additieven aan de brandstof toegevoegd (fuelsave/V-power); Het lijkt me niet dat ze die er bij het vullen van de ondergrondse tanks er bij gieten en dat betekent dat je die producten dus overal tankt (zonder dat je t weet). Maar misschien wel dus en dat is wederom een reden om lekker naar de buurtpomp te kachelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit jaar tijdens vakantie (met de camper) tankte ik in Frankrijk bij zo'n supermarkt bij een rotonde. Wauw, lekker, bijna 20 ct/l goedkoper. Al na een paar honderd meter merkbaar minder trekkracht (en 72 pk is toch al niet veel in de bergen). Eindelijk bijna 600 km verder de tank zo goed als leeg. Tanken en na honderd meter reed ie weer als vanouds. Dus verschil? ja, behoorlijk.alexvanbemmel schreef : dan 30 jaar ruim 80000km per jaar en tankt daar waar hij langs komt. Dus ook bij "witte" pompen en dorpspompjes, daarnaast werd er op vakanties overal getankt (van zuidfranse handpompen tot winterse wachtrijen in Roemnië) en hij heeft nog NOOIT problemen gehad met de brandstof (diesel, e95 en LPG). Ik denk dat de problemen eerder in de tank van de auto zitten dan in de geleverde brandstof.

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Tanken we bj de twingo dan loopt ie 1 op 12,8
Tanken we bij de gewone betaalpomp draaid ie 1 op 15,9

(we tanken mett ding eens in de 3 maand, altijd zelfde korte afstanden)

rara hoe kan dat?

Op het dorp hier wordt beweerdt dat daat water door de benzine heen zit, zou kunnen, maar ons zien ze daar niet weer.

Voor een LPG station geldt, als de pomphouder de boel niet schoonhoudt, krijg je vuil gas.
(mijn volvo is daardoor gaan stotteren etc etc. injectoren losgehaald, boel werk allemaal, maar betaal liever wat meer en niet stotteren)