van G2 naar G3

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2008 09:29 #1069810 door V700 register
van G2 naar G3 is gemaakt door V700 register
Beste volvisten,

Ik wil mijn G2 lpg installatie ombouwen naar een G3. Dat scheelt in onze provincie (Drenthe) 80 euro per maand. Heeft iemand er ervaring mee ? Kennen jullie een bedrijf die dit doet ?
Kan het eigenlijk wel met mijn '98 940 ?
Groet,
Sylvo 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2008 09:30 #1212000 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 80 euro
moet natuurlijk 80 euro in de 3 maanden zijn.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2008 10:12 #1212001 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tuurlijk
Met een '98 940 kan dat.
Kost zo rond de 500 euro.
Er zijn verschillende discussies hierover geweest, inclusief het goedkoopste adres.
Joost 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2008 12:42 #1212005 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vialle LPi
Met Vialle LPi icm een LPT kan (940 i.c. op kenteken) kan het zo en zo, bij andere motor/installatie combinaties moet je je tot een gasboer wenden. 485 euri was het goedkoopste adres voor LPi, zo uit mijn hoofd in Oss of omstreken. Gebruik de zoekfunctie linksboven eens, hopelijk vind je dan veel informatie. Deze discussie duikt gemiddeld 2x per kwartaal op namelijk, het wordt op het laatst een beetje saai m elke keer vanaf 0 weer te herhalen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-09-2008 10:25 #1212063 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sticky maken

henk 940LPT schreef : Gebruik de zoekfunctie linksboven eens, hopelijk vind je dan veel informatie. Deze discussie duikt gemiddeld 2x per kwartaal op namelijk, het wordt op het laatst een beetje saai m elke keer vanaf 0 weer te herhalen.

Wellicht is het handig om ook voor dit soort vragen een hoekje te maken bij de technische info.
Er komen inderdaad veel vragen herhaaldelijk voorbij die dusdanig algemeen zijn dat wellicht een klein tekstje voldoende uitleg geeft.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2008 12:12 #1212171 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onderwerp Moderatoren

mderijke schreef : Er komen inderdaad veel vragen herhaaldelijk voorbij die dusdanig algemeen zijn dat wellicht een klein tekstje voldoende uitleg geeft.

Maarten,
Dit onderwerp heeft al de aandacht van de moderatoren. Als bestuurslid kun jij die lijn ook lezen, en drop daarom jouw idee daar nog maar een keer.
Succes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2008 22:45 #1212220 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nououou
Ik wil daar over kwijt dat de gestelde vragen toch ook het forum levend houden.
Zodra je merkt dat iedereen gaat zoeken zal blijken dat alle antwoorden al gegeven zijn en valt het forum weg. En dat vind ik erg jammer als het forum wegkwijnt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2008 22:52 #1212222 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Genoeg

MSuidgeest schreef : Zodra je merkt dat iedereen gaat zoeken zal blijken dat alle antwoorden al gegeven zijn en valt het forum weg. En dat vind ik erg jammer als het forum wegkwijnt.

Ik denk dat er genoeg over blijft, maar dit soort "standaardvragen" zijn dan ook makkelijk te tackelen.
Maar het forum moet wel levend blijven, maar voor degenen die hier al een tijdje meelopen kan het vervelend zijn als de zoveelste keer weer dezelfde vraag voorbij komt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2008 07:59 #1212228 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Punt van Mark
Goed punt van Mark. Mijn beleving hierbij is wel dat de veel voorkomende zaken in een FAQ kunnen waarbij de discussies die aan de hand daarvan ontstaan veel meer interessant zijn en er beter in slagen het forum in leven en interessant te houden. Ik kan me voorstellen dat mensen draadjes met dergelijke titels al snel afschrijven als "weet ik al", "niet interessant want dat is eerder ook al aan de orde geweest" en niet meer lezen. Wat de discussie over eventueel nieuwe standpunten/ontwikkelingen etc niet ten goede komt (ook jammer voor degene die de vraag stelde). Overigens niet bedoeld als kritiek op het draadje of de topicstarter maar meer een algemene observatie.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC