van G2 naar G3
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil mijn G2 lpg installatie ombouwen naar een G3. Dat scheelt in onze provincie (Drenthe) 80 euro per maand. Heeft iemand er ervaring mee ? Kennen jullie een bedrijf die dit doet ?
Kan het eigenlijk wel met mijn '98 940 ?
Groet,
Sylvo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kost zo rond de 500 euro.
Er zijn verschillende discussies hierover geweest, inclusief het goedkoopste adres.
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wellicht is het handig om ook voor dit soort vragen een hoekje te maken bij de technische info.henk 940LPT schreef : Gebruik de zoekfunctie linksboven eens, hopelijk vind je dan veel informatie. Deze discussie duikt gemiddeld 2x per kwartaal op namelijk, het wordt op het laatst een beetje saai m elke keer vanaf 0 weer te herhalen.
Er komen inderdaad veel vragen herhaaldelijk voorbij die dusdanig algemeen zijn dat wellicht een klein tekstje voldoende uitleg geeft.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maarten,mderijke schreef : Er komen inderdaad veel vragen herhaaldelijk voorbij die dusdanig algemeen zijn dat wellicht een klein tekstje voldoende uitleg geeft.
Dit onderwerp heeft al de aandacht van de moderatoren. Als bestuurslid kun jij die lijn ook lezen, en drop daarom jouw idee daar nog maar een keer.
Succes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zodra je merkt dat iedereen gaat zoeken zal blijken dat alle antwoorden al gegeven zijn en valt het forum weg. En dat vind ik erg jammer als het forum wegkwijnt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk dat er genoeg over blijft, maar dit soort "standaardvragen" zijn dan ook makkelijk te tackelen.MSuidgeest schreef : Zodra je merkt dat iedereen gaat zoeken zal blijken dat alle antwoorden al gegeven zijn en valt het forum weg. En dat vind ik erg jammer als het forum wegkwijnt.
Maar het forum moet wel levend blijven, maar voor degenen die hier al een tijdje meelopen kan het vervelend zijn als de zoveelste keer weer dezelfde vraag voorbij komt.
- V700 register
- Nieuw lid
-