Let op ! LPi G3 computers, moeten wel aantoonbaar van na 01-01-2002 zijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" link.marktplaats.nl/188324659 ">hier op MP staan LPi computers, de titel van de advertentie suggereert dat het G3 computers zijn. Mocht je mbv zo'n computer over willen naar G3, overtuig jezelf er dan goed van dat dat met de computer die je aanschaft ook kan.
Ik meen dat je voor G3 aan moet kunnen tonen (dmv factuur oid) dat jouw computer na een bepaalde datum (ik dacht 01-01-2002) is ingebouwd. Zoek dit van tevoren even uit als je het van plan bent, kan je geld schelen (als je wel zon ding koopt maar geen g3 vermelding krijgt).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je moet kunnen aantonen met bon/rekening op naam, dat de G3 computer jouw eigendom is.Zonder bon, krijg je met deze computer geen G3 op je kenteken, tenzij de auto waar ie in moet(die al G3 heeft op kenteken), een defecte computer heeft, en je deze als vervanger gebruikt.henk 940LPT schreef : Ik meen dat je voor G3 aan moet kunnen tonen (dmv factuur oid) dat jouw computer na een bepaalde datum (ik dacht 01-01-2002) is ingebouwd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn auto is vorig jaar april geloof ik omgezet op G3. De installatie is geplaatst in 1997 en daar is geen onderdeel meer van vervangen sindsdien. En tóch kon ik zonder enig probleem op G3 gezet worden.
De lpg boer waar ik toen was had onderzocht wat het verschil tussen de zogenaamd G3 computer van Vialle was en de G2 computer. Er was dus geen verschil in emissie waarden of instellingen of wat dan ook. Volgens hem was het een money-making-scheme van Vialle en niet meer dan dat.
Zonder ook maar iets te doen is mijn kenteken opgestuurd naar veendam en kreeg ik hem terug met G3 erop.
Snap jij het, sanp ik het
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vorig jaar kan, per 1 april dit jaar is daar verandering gekomen in de regelgeving/wensen vanuit Vialle.Wat kostte je dat grapje?EndlessQuest schreef : Zonder ook maar iets te doen is mijn kenteken opgestuurd naar veendam en kreeg ik hem terug met G3 erop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daarom zeg ik, ik snap er niets van
- V700 register
- Nieuw lid
-
BTW: Gasboer moest de oude opsturen. Hoe is dat bij jou gegaan ?
@Bas: wat waren de wijzingen vanuit Vialle ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
"Gooi de kap maar even open"-Kap open gegooied-10 seconde gekeken"Gooi maar weer dicht hoor""Doe de kofferbak maar even open"-Kofferbak open gegooid"Oh ja, de 45890690 (weet even niet welk serie/typenummer""Ok 85 liter tank""Goed, mag ik je kenteken, dan stuur ik het op, over twee tot drie weken heb je het terug"
En zo is het gegaan. 2 weken later had ik m`n kenteken met de G3 aantekening er op. Verder niks, nada, nakkes, noppes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-