benzinevlotter uitlezing werkt niet (Vialle LPI)
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2008 21:52 #1066368
door F.P.A.M. Schmiermann
benzinevlotter uitlezing werkt niet (Vialle LPI) is gemaakt door F.P.A.M. Schmiermann
Na wat klussen en meten ben ik nu zover dat de vlotter in de benzinetank lijkt te werken. Hij geeft op dit moment netjes 4 ohm bij een bijna volle tank (75l). Dat meet ik dan op de connector in het vakje links achterin de achterbak. Maar de benzinemeter in het dashboard geeft een lege tank aan. Terwijl die wel de juiste inhoud aangeeft als ik op gas rij.
Weet iemand hoe en waar de signaal omschakeling, vwb de vlotteraanduiding, tussen LPG en benzine plaatsvindt?
Voor de volledigheid: het gaat hier om een Vialle LPI installatie.
Frans
ps: als iemand meer technische documentatie (bedradingsschema bijv) heeft van de LPI installatie houd ik me zowiezo aanbevolen.
Weet iemand hoe en waar de signaal omschakeling, vwb de vlotteraanduiding, tussen LPG en benzine plaatsvindt?
Voor de volledigheid: het gaat hier om een Vialle LPI installatie.
Frans
ps: als iemand meer technische documentatie (bedradingsschema bijv) heeft van de LPI installatie houd ik me zowiezo aanbevolen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2008 08:02 #1208130
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gezocht ?
had je al gezocht met het zoekvak linksboven ?? dan had je misschien (als je de goede zoektermen had gebruikt) <a href="/node/872">dit</a> schema kunnen vinden.
installateur moet bij installatie de draad tussen benzinevlotter en meter doorknippen en op de LPI computer aansluiten. Op de LPI computer komt ook de LPG tank vlotter, de LPI computer stuurt daarna het vlottersignaal van de gekozen brandstof door naar de meter.
PS bij elke topicstart staat "bewaar als favoriet", als je daar op klikt wordt de betreffende pagina toegevoegd aan je favorieten. via het menu links kun je naar "mijn favoriete pagina's." ik vind het zelf erg handig om bijvoorbeeld dit soort schemas in te bewaren of interessante discussies waar je de details snel van vergeet.
installateur moet bij installatie de draad tussen benzinevlotter en meter doorknippen en op de LPI computer aansluiten. Op de LPI computer komt ook de LPG tank vlotter, de LPI computer stuurt daarna het vlottersignaal van de gekozen brandstof door naar de meter.
PS bij elke topicstart staat "bewaar als favoriet", als je daar op klikt wordt de betreffende pagina toegevoegd aan je favorieten. via het menu links kun je naar "mijn favoriete pagina's." ik vind het zelf erg handig om bijvoorbeeld dit soort schemas in te bewaren of interessante discussies waar je de details snel van vergeet.
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2008 08:16 #1208133
door F.P.A.M. Schmiermann
Beantwoord door F.P.A.M. Schmiermann in topic zoeken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2008 08:29 #1208134
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geeft niet
je had in ieder geval wel gezocht ! soms ook wel lastig, je moet precies de goede termen weten.
en das fijn, want als iedereen zn vraag maar gewoon spuit (van werkwoord spuien) zonder te zoeken krijg je wel antwoord, maar komt het de overzichtelijkheid niet ten goede. steeds hetzelfde vraag moeten beantwoorden wordt soms ook wat saai (en irritant, als je een bepaalde vraag leest en weet dat je met zoeken over de juiste antwoorden struikelt, zo veel/makkelijk te vinden).
bovenstaande is voor jouw geval niet van toepassing hoor
en das fijn, want als iedereen zn vraag maar gewoon spuit (van werkwoord spuien) zonder te zoeken krijg je wel antwoord, maar komt het de overzichtelijkheid niet ten goede. steeds hetzelfde vraag moeten beantwoorden wordt soms ook wat saai (en irritant, als je een bepaalde vraag leest en weet dat je met zoeken over de juiste antwoorden struikelt, zo veel/makkelijk te vinden).
bovenstaande is voor jouw geval niet van toepassing hoor

Moderators: Jerry Stam