LPG in een 740 estate

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2008 01:07 #1065846 door V700 register
LPG in een 740 estate is gemaakt door V700 register
Hoi!
Omdat ik zakelijk en privé nogal wat kilometers maak, wil ik mijn oogappel gaan uitrusten met LPG.
Heeft iemand een fatsoenlijk adresje hiervoor?
En uiteraard ook wat het ongeveer gaat kosten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2008 01:23 #1204651 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LPG
Hangt er vanaf waar je woont. In Amsterdam zit een kleine doch goede inbouwer met een uitstekende nazorg. Voor mijn 740GL sedan uit 1988 (lambda geregeld) was ik (via tussenpersoon) 1750 euro kwijt. OMVL verdamper en ringtank Tankdop achter het nummerbord. Voor een estate zal dat niet duurder zijn denk ik . Prestaties zijn minder dan op benzine maar zeker acceptabel. Een volle tank ook !
<a href=" www.bodolpg.nl/ " target="_blank"> www.bodolpg.nl/  

groet, rudiger 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2008 07:34 #1204655 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LPG inbouw..
Hallo Grinx,
Ik heb ruim jaar geleden een OMVL gasinstallatie laten inbouwen in Stadskanaal bij een eenmansbedrijfje dat in mijn ogen keurig werk aflevert. Het ging om een 740 glt, met 159 pk... De eigenaar/inbouwer is zich zeer bewust van het feit dat achteraf service verlenen moet, maar door direct zorgvuldig te werken het best voorkomen kan worden. Eenmaal ingebouwd geen problemen kunnen ontdekken, maar ik moet er wel eerlijksheidshalve bij zeggen dat mn ex in die auto rondrijdt...
Met mn eigen 940 lpt heb ik een goede ervaring opgedaan in Assen bij de plaatselijke Vialle inbouwer. Ik kon snel terecht met een storing, die naar tevredenheid is opgelost, waarbij alle vervangen onderdeeltjes keurig op me lagen te wachten.
Succes met je zoektocht.
&#160;

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC