er knippert helemaal niks!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Komt iemand dit bekend voor?
groet,Erik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
installaties zijn niet vergelijkbaar, maar ook binnen installaties kunnen er (kleine) verschillen zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat hoort niet, op benzine moet het rode lampje branden, op gas de groene.Als je tijdens het rijden overschakelt op benzine, moet je dat aan het lampje kunnen zien.henk 940LPT schreef : mijn vialle LPI knopje/lampje knipperde ook niet, na starten direct groen, bij terugzetten naar benzine uit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
LPG horizontaal, GPL verticaal, P "gedeeld", groen LEDje rechtsboven in het vierkante knopje ? aanduiding LPG tankinhoud via benzinemeter ?
eigenlijk vind ik het wel best zo, ga geen 20 euro (of meer ?) uitgeven voor een ledje wat het niet doet...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gisteren ondekte ik, omdat ik de tank leeg gereden had wat ik normaal niet doe, dat na starten hij eerst mooi stationair liep op benzine en na ongeveer een minuut hij overschakelde op LPG hij even wat moeite had. De vertraging zit er dus wel in.
Bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Exact hetzelfde knopje. LED stuk zou me heel erg verbazen, maar als je hem op benzine zet en je ziet de brandstofmeter het niveau van de tank aangeven (wat anders is dan het volume in de gastank) kun je er wel vanuit gaan, dat het systeem an sich werkt, maar het LED-je stuk is. (Wat volgens mij een unicum is, tijdens gebruik defect)henk 940LPT schreef : voor alle duidelijkheid: hebben we dezelfde uitvoering qua knopje ?
Ik zou me niet te druk maken, maar dan is wel duidelijk dat het zo niet hóórt, om de infomatie correct te houden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
rode ledje doet het bij mij dus niet. kan aan de LED liggen, maar is zoals je zei onwaarschijnlijk. ik verdenk dan de kabel ernaar toe.
zal wel eens met mijn gasboer gaan praten. hij heeft me ook een paar honderd euro laten betalen voor hun verkeerde diagnose. misschien krijg ik wel wat korting.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het knopje zit met dubbelzijdige tape op een blindplaatje met een gaatje erin (of gewoon in je dash, kun je hem gelijk ergens zetten waar ie wel handig zit....) en de connector (die wél door je dashboardopening heen past, zit boven je linkervoet achter de beschermplaat.
Het is dus een stukje draad van 1 meter, met een drukknop, thats it.Als ie bij mij stuk zou gaan, denk ik dat ik daar het hoekje rechtsonder in de tellerbak voor zou gebruiken, met twee superdoffe 3mm leds, staat wel weer sjiek.......vind ik zelf.Als je trouwens dus de oude over hebt, na vervanging, hou ik me aanbevolen, om "mee te prutsen".