Inhouden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2008 22:37 #1065445
door V700 register
Inhouden. is gemaakt door V700 register
Wie kan mij helpen met het volgende probleem van mijn 940 bj. 1995 lpi B230FK?
Tijdens het optrekken lijkt de auto af en toe op 3 cilinders te lopen, houdt dan ook in, lijkt ook wel een beetje op brandstof tekort. Als ik het gas ingetrapt houd dan begint hij uiteindelijk wel goed op gang te komen en loopt hij ook wel weer goed. Heb inmiddels al nieuwe bougies gemonteerd maar heeft niets geholpen. Het probleem doet zich alleen voor op gas.
Gr, Bert
Tijdens het optrekken lijkt de auto af en toe op 3 cilinders te lopen, houdt dan ook in, lijkt ook wel een beetje op brandstof tekort. Als ik het gas ingetrapt houd dan begint hij uiteindelijk wel goed op gang te komen en loopt hij ook wel weer goed. Heb inmiddels al nieuwe bougies gemonteerd maar heeft niets geholpen. Het probleem doet zich alleen voor op gas.
Gr, Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2008 01:24 #1202201
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inhouden op gas..
Bert,
klinkt me toch redelijk bekend "in de ogen" en ruikt stevig naar een lpi injector die wat los zit, waardoor er lpg bevriest.. Voel eens aan je injectoren, vooral de voorste die zo "fijn" kan meetrillen met het blok..
Als dit het probleem is, vallen de onderdelen wel mee, meeste tijd gaat dan zitten in uit/inbouwen van je spruitstuk.. Gasboer biedt uitsluitsel!
succes.

klinkt me toch redelijk bekend "in de ogen" en ruikt stevig naar een lpi injector die wat los zit, waardoor er lpg bevriest.. Voel eens aan je injectoren, vooral de voorste die zo "fijn" kan meetrillen met het blok..
Als dit het probleem is, vallen de onderdelen wel mee, meeste tijd gaat dan zitten in uit/inbouwen van je spruitstuk.. Gasboer biedt uitsluitsel!
succes.

- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2008 02:08 #1202202
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Loctite
Met remmen reiniger vetvrij maken, schoonblazen met perslucht, loctite 648 ertussen laten lopen, tis een poging waard!
De montage van de lpg injectoren slaat nergens op (oké dr is weinig vlees om de boel vast te zetten)
De montage van de lpg injectoren slaat nergens op (oké dr is weinig vlees om de boel vast te zetten)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2008 00:34 #1202309
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb het eea gecontroleerd
Heb het eea gecontroleerd maar de busjes lijken wel goed vast te zitten in het spruitstuk. De injectoren lijken trouwens wel wat losjes in de busjes te zitten maar weet niet of dit normaal is.
Gr, Bert

Gr, Bert

Moderators: Jerry Stam