Benzine tank leeg met lpi

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2006 11:12 #1057586 door V700 register
Benzine tank leeg met lpi is gemaakt door V700 register
Ik zou al een paar dagen benzine gaan tanken maar het kwam er maar niet van en jawel het is gebeurd, de tank leeg en niet meer willen starten.
Nu rij ik op lpg maar vanwege een een hersenspinsel van een medewerker van Vialle moet ik op benzine starten.
Ik stond nu netjes in een parkeervak met de neus van de auto een klein beetje hoger dan de achterkant en achter mij was nog een parkeerplaats en daar ben ik eens naartoe gereden op de startmotor.
Nu stond de auto met de neus iets naar beneden en jawel hij starte direct en na het warmdraaien 6min ging hij over op lpg en ben ik snel gaan tanken.
Ik denk dus dat als je met een lpi instalatie rijd en de benzine is toch een keer op dat je dan wel kunt starten met behulp van de krik.
Mvg Jerry die de benzine tank nu vaker contoleerd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2006 13:10 #1151743 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic G2 toch in het voordeel....
Bij mij kan ik door het vierkante LPG/GPL knopje ingedrukt te houden er toch voor kiezen op gas te starten en dat werkt.
Met een lege benzine tank kan ik dus nog gewoon starten.
........heeft G2 toch 1 voordeel.....;-) 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2006 13:59 #1151746 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Diesel
Dat is wel een groot voordeel van G2 maar G3 scheeld weer in de portomonee.
Ik zit er steeds vaker over te denken om de 945lpt op lpi uit 98 om te ruilen voor een 745 turbo diesel eerste model met koplampwissers en blokjesgril ,dat vind ik nog steeds de mooiste estate van volvo.
Maar aan de andere kant mag ik nu 1800kilo trekken en rijd ik helemaal storingsvrij en met een 740 word alles toch weer ouder en gevoeliger en maar 1500kilo trekhaak gewicht.
Dat is trouwens wel genoeg omdat er max 1400 kilo achter hangt.
We denken er nog even over na en tot die tijd geniet ik wel van de 945 en de lpg prijs aan de pomp, hier vlak bij 43,6 cent per liter.
mvg Jerry.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC