Welke LPG installatie?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2006 11:12 #1057411
door V700 register
Welke LPG installatie? is gemaakt door V700 register
Ik heb onlangs een 940 2.0 turbo gekocht en ga een LPG installatie te laten inbouwen.
Nu is de vraag welk merk en type lpg installatie best in de wagen gelpaatst wordt?
Wie levert mij een goede prijs/kwaliteit in België?
Thuis heb ik een tank (smits 84 liter met alle kleppen en gasdichte doos erop), frame en leidingen die voorzien zijn van 67R01 keurmerk (dus overplaatsbaar en nog 5 jaar gekeurd). Alleen verdamper en ontpanner zijn heel oud.
De wagen: 940 gle (2.0 turbo 1991, 8klepen, b200ft-blok denk ik) met weinig kilometers op de teller.
Groeten,
Christophe
Nu is de vraag welk merk en type lpg installatie best in de wagen gelpaatst wordt?
Wie levert mij een goede prijs/kwaliteit in België?
Thuis heb ik een tank (smits 84 liter met alle kleppen en gasdichte doos erop), frame en leidingen die voorzien zijn van 67R01 keurmerk (dus overplaatsbaar en nog 5 jaar gekeurd). Alleen verdamper en ontpanner zijn heel oud.
De wagen: 940 gle (2.0 turbo 1991, 8klepen, b200ft-blok denk ik) met weinig kilometers op de teller.
Groeten,
Christophe
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2006 18:24 #1150547
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic even offtopic
wat voor
even offtopic

wat voor spoiler zit er bij jou achterop?

heb er bijna net zoiets op zitten.

gr jangeert

wat voor spoiler zit er bij jou achterop?

heb er bijna net zoiets op zitten.

gr jangeert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2006 21:59 #1150564
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen idee.Dat ding staat
Geen idee.
Dat ding staat er standaard op vermoed ik.Op mijn oprit staat nog een 940 gle sedan van '92 (23 i met 16 klepper en lpg) met identieke spoiler. Alleen is die wagen dubbel geplooid en gebruik ik deze voor reserve onderdelen. De lpg installatie komt daaruit.
Lpg info: Van Meenen uit Eeklo doet mij dit voorstel:Voor uw Volvo 940 adviseren wij het Bigas Pegaso-systeem. Dit systeem is het meest geschikte systeem op de markt voor deze wagen. Zeer voordelige inbouwprijs, van slechts 1295 euro, exclusief 21% B.T.W. Wat denken jullie?
Groeten,
Christophe
Dat ding staat er standaard op vermoed ik.Op mijn oprit staat nog een 940 gle sedan van '92 (23 i met 16 klepper en lpg) met identieke spoiler. Alleen is die wagen dubbel geplooid en gebruik ik deze voor reserve onderdelen. De lpg installatie komt daaruit.
Lpg info: Van Meenen uit Eeklo doet mij dit voorstel:Voor uw Volvo 940 adviseren wij het Bigas Pegaso-systeem. Dit systeem is het meest geschikte systeem op de markt voor deze wagen. Zeer voordelige inbouwprijs, van slechts 1295 euro, exclusief 21% B.T.W. Wat denken jullie?
Groeten,
Christophe
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2006 22:24 #1150569
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weet ik ook niet..
Ik heb een Vialle in m'n 940, bevalt prima. Ringtank op de plaats van de reserveband, kost geen ruimte in de auto.
Het is een LPI (G3) installatie die wel duurder was dan de prijs die je noemt. In de tank kan 54 (80% van 67) liter en hier rijdt ik ongeveer 450 km mee.
Groet,Henk
Het is een LPI (G3) installatie die wel duurder was dan de prijs die je noemt. In de tank kan 54 (80% van 67) liter en hier rijdt ik ongeveer 450 km mee.
Groet,Henk
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2012 15:32 #1349530
door A. Remy
@Christophe: heb je de installatie dan ook laten monteren?
Wolwo
Beantwoord door A. Remy in topic nog altijd
Ik zit ook te denken om op LPG over te stappen en heb aan Van Meenen gisteren een offete gevraagd. De prijs voor de boven vernoemde installatie is nog altijd 1295€ excl. BTW!chrisdemaer schreef : Lpg info: Van Meenen uit Eeklo doet mij dit voorstel:
Voor uw Volvo 940 adviseren wij het Bigas Pegaso-systeem. Dit systeem is het meest geschikte systeem op de markt voor deze wagen. Zeer voordelige inbouwprijs, van slechts 1295 euro, exclusief 21% B.T.W.
Wat denken jullie?
Groeten,
Christophe
@Christophe: heb je de installatie dan ook laten monteren?
Wolwo
Moderators: Jerry Stam