Oude radio, moderne functies
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-12-2024 18:48 #1112180
door Mathy van Nisselroy
Oude radio, moderne functies is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Via een ander forum, dat helemaal niks met auto's te maken heeft, kom ik <a href=" retroradio-ombouwen.nl " target="_blank">deze tegen. Hoe ze het doen weet ik niet, dat maakt de site niet duidelijk, maar ze bouwen je oude radio zo om, dat je alle nieuwe snufjes KUNT hebben, maar je radio gewoon optisch nog steeds past bij je oude(re) auto.
En je zou natuurlijk een radio die nog goed uitziet, maar het al jaren niet meer doet, kunnen laten ombouwen.
groetjes
Mathy
PS er staan geen prijzen bij, maar voor twee tientjes ben je waarschijnlijk niet klaar!
Via een ander forum, dat helemaal niks met auto's te maken heeft, kom ik <a href=" retroradio-ombouwen.nl " target="_blank">deze tegen. Hoe ze het doen weet ik niet, dat maakt de site niet duidelijk, maar ze bouwen je oude radio zo om, dat je alle nieuwe snufjes KUNT hebben, maar je radio gewoon optisch nog steeds past bij je oude(re) auto.
En je zou natuurlijk een radio die nog goed uitziet, maar het al jaren niet meer doet, kunnen laten ombouwen.
groetjes
Mathy
PS er staan geen prijzen bij, maar voor twee tientjes ben je waarschijnlijk niet klaar!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
16-12-2024 11:51 #1476316
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic alternatiefje
www.bol.com/nl/nl/p/caliber-dab-ontvange....2_6.10.ProductImage
wegmanshop.nl/products/wegman-bluetooth-...organic&gad_source=1
Om alles origineel te houden en ook DAB+ en Blauwe tand te hebben, heb ook wel eens alles in 1 gezien???
Goeiekoper? Kwaliteit en mogelijkheden??
wegmanshop.nl/products/wegman-bluetooth-...organic&gad_source=1
Om alles origineel te houden en ook DAB+ en Blauwe tand te hebben, heb ook wel eens alles in 1 gezien???
Goeiekoper? Kwaliteit en mogelijkheden??
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2024 14:38 #1476318
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Niet
Hallo Reinier
Zo'n lelijk ding voor in de 12V aansluiting (waar vroeger de sigarenaansteker zat) zou ik in m'n auto nooit willen. En die Caliber heeft een USB aansluiting nodig. Die vind je niet op een autoradio van vóór 1996.
groetjes
Mathy
Zo'n lelijk ding voor in de 12V aansluiting (waar vroeger de sigarenaansteker zat) zou ik in m'n auto nooit willen. En die Caliber heeft een USB aansluiting nodig. Die vind je niet op een autoradio van vóór 1996.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2024 21:00 #1476320
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dag Mathy,
Dag Mathy,
Aan welke Volvo radio's in onze 7/9-serie (zonder CD-aansluiting, want die kan je met een adapter gebruiken om een Aux te creëren waarvanaf je verder kan bouwen mbt BT etc) zit jij te denken?
Aan welke Volvo radio's in onze 7/9-serie (zonder CD-aansluiting, want die kan je met een adapter gebruiken om een Aux te creëren waarvanaf je verder kan bouwen mbt BT etc) zit jij te denken?
Moderators: Jerry Stam