Afscheid Volvo 940 ZB-PV-13

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2023 12:46 #1111711 door V700 register
Afscheid Volvo 940 ZB-PV-13 is gemaakt door V700 register
Ik neem afscheid van onze trouwe 940. Bijna de 500.000 km aangetikt, waarvan de helft door ons gezin.
Veel hulp gehad van Timen, onze plaatselijke garagist en een LPG garage in Arkel.
Eigenlijk heeft de auto ons maar 1 keer laten staan. En dat was voor een gering bedrag te verhelpen. Een nieuw brandstofrelais.
De reden van het afscheid is een veelheid aan reparaties die er aan zitten te komen; nieuwe voorruit inclusief de restauratie van de sponning, krukaskeerring aan de versnellingsbak zijde, een versnellingsbak waar een raar rinkelend geluid uit komt en de bak schakelde ook niet meer echt soepel, een aantal electrische dingetjes die niet echt lekker meer werken, kortom, best wel wat werk om alles te fixen.
Ik heb de auto ingeruild. Hij staat nu te koop voor een bedrag waar ik me voor schaam, bij een Autostudio in Tiel. Afijn, voor mij einde van een mooi tijdperk en weer vooruit naar een nieuw autotechnisch avontuur.
En wie weet tot ooit!

Groet van Joop!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2023 15:37 #1473356 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Had hem al voorbij zien komen
Had hem al voorbij zien komen, echt bizar wat voor prijzen ze rekenen. Nu worden 940's van 1998 die optisch nog zo netjes zijn wel steeds moeilijker te vinden, maar voor dat geld verwacht je toch minstens een nieuwe voorruit!

Succes met je volgende auto avontuur!

• Bastiaan van den Hurk (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2023 22:09 #1473358 door Bastiaan van den Hurk (GAST)
Beantwoord door Bastiaan van den Hurk (GAST) in topic de tantjes...
ik heb 'm ff opgezocht maar voor dat bedrag koop je 'm dus met alle 'puntjes van aandacht' die je hierboven opnoemt?

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2023 23:04 #1473359 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Wow

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2023 17:13 #1473379 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja……
Ik denk idd dat Hartog de punten niet aanpakt. De kapotte voorruit zit er nog in dus de sponning moet nog steeds gerestaureerd worden. En of ze in die korte tijd de krukaskeerkring hebben vervangen betwijfel ik ook. T bakkie van Timen maskeert al te groot olieverlies. Ik denk dat er alleen een poetsbeurt is uitgevoerd want het dak glimt wel heel erg mooi.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC