VKB beurs 2022: Wat heb jij gekocht?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2022 21:54 #1111393 door Mathy van Nisselroy
VKB beurs 2022: Wat heb jij gekocht? is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Olietempratuursensor van VDO nieuw
Atlas volvo 760 GLE USA
Kompleet Groen interieur volvo 740 1984
Volvo boeken 480 B18FT
Het was lekker druk .
Veel leuke dingen gezien .
Maar ja,volgend jaar beter..........

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2022 02:52 #1471672 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Niks
Hallo Volvisti

Er was helaas niks van mijn gading bij. Wel met wat handelaren gesproken en ook gezien dat er een paar "nieuwe" bedrijven stonden. Verder uiteraard met Oliver en Asta gesproken en met Hedwig, waarmee het gelukkig alweer redelijk goed gaat.

groetjes

Mathy

PS tegenvaller: In de hoek niet ver van de toiletten kon je o.a. frisdrank krijgen. o.a. Twee soorten Pepsi, beide volgens mij zonder suiker. En 7up, waarbij de helft van de suiker tegenwoordig vervangen is door zoetstof. Dus vraag ik om een flesje Sinas. En terwijl ik (na de eerste slok?) even kijk hoeveel suiker daar in zit, zie ik dat dat 0 gram is. Da's dus ook "zero sugar". Je betaalt dus eigenlijk ruim 3 euro voor een halve liter van iets dat je niet wilt en iets dat niet aan je verwachtingen voldoet. Volgende keer beter oppassen dus.

• Pascal Kogelman
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
25-09-2022 13:48 #1471673 door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic klein spul
Alleen wat klein spul gescoord: oliefilter, bougies en luidsprekers voor Blue Monday. Inderdaad aantal nieuwe bedrijven, zelfs een Italiaans bedrijf en meerdere Duitse. Sowieso in het publiek ook mee internationale liefhebbers: Fransen, Engelsen, Belgen en Duitsers. Niet voor niets de grootste Volvo beurs van Europa dus.Niet voor niets de grootste Volvo beurs van Europa dus. Wel zijn na twee jaar Corona de prijzen flink de lucht in geschoten van zowel onderdelen als auto's. Een 240/740 middenarmsteun met bekerhouders en daar met droge ogen 220,- voor durven vragen! Dat soort vraagprijzen verpesten mijns inziens de markt voor gebruikte onderdelen. Nog even koffie gedronken bij de stand van onze V700vereniging. Er hadden zich weer een aantal nieuwe leden ingeschreven. En natuurlijk op de parkeerplaats veel mooie Volvo's gezien. Leuk om na twee jaar weer zo veel Volvo opgesnoven te hebben. Zie; foto's. groet, Pascal

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2022 18:06 #1471674 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Niet veel
Inderdaad ... de prijzen..hmmm.
Alhoewel er soms ook wel iets tussen lag voor een redelijke prijs.
Een originele volvo hoedenplank speaker, Maar ja, omdat het er maar 1 was,
Dus maar laten liggen. Want vind maar eens een tweede erbij...

Aankopen ook beperkt.
Een 100 ml spuit, Soort giga injectiespuitje.
Met een slangetje eraan, Handig om bv teveel aan remvloeistof uit reservoir te halen.
Dan nog een pedaalrubber . Beter dan ik had, En voor een euro natuurlijk nooit een miskoop.
Dan nog een aantal gratis posters meegenomen van KDL met daarop alle Volvo modellen , Leuk om in te lijsten en aan de muur te hangen.

Echte beursknallers ben ik niet tegengekomen verder.

• P.J. Bus
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2022 19:06 #1471676 door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic best prijzig
aan het worden de onderdelen. Wel een cup houder weten te kopen voor een V70. En twee NL-talige boeken over de 740 (green book en de bekende van Olving).

Jammer dat de tweede loods niet erbij was, aan de achterkant van het hoofdgebouw, daar stond vroeger ook wel leuke auto's en onderdelen.

• noppen20
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
30-09-2022 11:28 #1471712 door noppen20
Beantwoord door noppen20 in topic Die armsteun van €220 heb ik
Die armsteun van €220 heb ik ook vol verbazing naar zitten kijken, en iemand die naast me stond had er ook geen goed woord voor over. Als het om een perfect exemplaar met leren bekleding ging (dan was het nog te veel geweest) maar dit sloeg in mijn ogen nergens op.

Nog wel een beige NOS pennenbakje kunnen scoren voor €7,50 Deze lag verdekt opgesteld in een bak met 300-series onderdelen.

Ook nog 2 "zakgegevens-boekjes" met technische specs voor de 7- en 9- serie voor totaal €10,- op de kop getikt.

Had et boekje al digitaal, maar de "aanvulling" nog niet (TP0302076).

In de "aanvulling" zijn de gegeven bijgewerkt tot 1997 voor de 700/900/S90/V90 en de 850/S70/V70.

Verder nog wat niet-volvo-specifiek gereedschap meegenomen.

Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2022 19:52 #1471743 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Documentatie
Aan onderdelen had ik niet direct behoefte, maar ik heb even gesnuffeld tussen de documentatie die her en der lag. Beetje gekeken wat er tussen zat en wat mij beviel meegenomen, maar bij thuiskomst geconcludeerd dat die Green Books best compleet zijn en er ook veel over de B204FT instaat van mijn 960 turbo...oftewel volgende keer nog iets beter kijken wat er ook daadwerkelijk in de boeken staat.

Oh en zaterdagochtend direct de beurs overgerend of iemand toevallig een Polaris velg te koop had, ik zoek er nog één als reserve voor mijn eigen set...dus mocht iemand iets weten O:)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC