Wie gaan naar sleuteldag Bosscha 23 april?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2022 16:11 #1470417
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ehhh, ja....
Hallo Adriaan
Ik bedoelde inderdaad "Activiteiten 2022". Misschien moesten we iets consequenter één van beide woorden gaan gebruiken. Heeft helaas prioriteit nul. De door jou genoemde melding krijg ik niet, thuis niet op de iMac en nu op het werk niet op een Windowscomputer.
Oeps, daar heeft iemand het verkeerde formulier aan gehangen.
groetjes
Mathy
Ik bedoelde inderdaad "Activiteiten 2022". Misschien moesten we iets consequenter één van beide woorden gaan gebruiken. Heeft helaas prioriteit nul. De door jou genoemde melding krijg ik niet, thuis niet op de iMac en nu op het werk niet op een Windowscomputer.
Oeps, daar heeft iemand het verkeerde formulier aan gehangen.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
20-04-2022 17:31 #1470414
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic "Lidmaatschap Volvo 700 Vereniging, verenigingsjaar 2018"
Dankjewel Mathy,
Onder "Vereniging" kom ik geen "Evenementen 2022" tegen. Wel "Activiteiten 2022". Maar dat bedoel jij ongetwijfeld. Als je daarop klikt, krijg je allereerst de mededeling "Deze link brengt je buiten de Volvo 700 website". Vreemd, want het wekt de suggestie dat je etc., terwijl je gewoon op de V700 website blijft. Maar dat is het vermelden nauwelijks waard. Wat wél opvalt is, dat wanneer je onder de "Evenementen lijst" (één woord, trouwens) en daaronder naar "Sleuteldag Bosscha 23 April" gaat, je inderdaad onder het kopje "Bewerken" een link "Inschrijfformulier" aantreft. Maar dat is nota bene voor het "Lidmaatschap Volvo 700 Vereniging, verenigingsjaar 2018".
Met alle respect, leg me alsjeblieft uit wat ik niet goed doe.
Adriaan (thuis op iMac)
Onder "Vereniging" kom ik geen "Evenementen 2022" tegen. Wel "Activiteiten 2022". Maar dat bedoel jij ongetwijfeld. Als je daarop klikt, krijg je allereerst de mededeling "Deze link brengt je buiten de Volvo 700 website". Vreemd, want het wekt de suggestie dat je etc., terwijl je gewoon op de V700 website blijft. Maar dat is het vermelden nauwelijks waard. Wat wél opvalt is, dat wanneer je onder de "Evenementen lijst" (één woord, trouwens) en daaronder naar "Sleuteldag Bosscha 23 April" gaat, je inderdaad onder het kopje "Bewerken" een link "Inschrijfformulier" aantreft. Maar dat is nota bene voor het "Lidmaatschap Volvo 700 Vereniging, verenigingsjaar 2018".
Met alle respect, leg me alsjeblieft uit wat ik niet goed doe.
Adriaan (thuis op iMac)
- Bas Walhof
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2022 19:49 #1470425
door Bas Walhof
Beantwoord door Bas Walhof in topic een verkeerd formulier
ga ik niet invullen. Maar even kletsen en koffie drinken, wat vraagjes over inbouwen van een radio, plaatsen antenne etc. lijkt me een goed idee.
Kortom ik kom ook met de 745.
Groet, Bas
Kortom ik kom ook met de 745.
Groet, Bas
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2022 01:19 #1470430
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Goeie
Hallo Volvisti
Als het goed is vinden jullie nu het juiste formulier bij het aankondiging van de sleuteldag bij Bosscha.
groetjes
Mathy
Als het goed is vinden jullie nu het juiste formulier bij het aankondiging van de sleuteldag bij Bosscha.
groetjes
Mathy
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2022 10:43 #1470435
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Die melding 'buiten de V700
Die melding 'buiten de V700 website' was begin dit jaar de trade-off die nodig was om alleen evenementen in het lopende jaar te tonen op de kalender.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
21-04-2022 14:03 #1470438
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic HELAAS
Wat jammer, zojuist van de regio-coördinator gehoord: wegens te weinig deelnemers (hoe is het mogelijk: in totaal slechts drie, exclusief Henk Huisman) gaat de sleuteldag bij Bosscha zaterdag 23 april niet door.
Adriaan
Adriaan
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2022 14:26 #1470439
door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic Ja helaas niet verwacht.
Ja helaas niet verwacht, het is bij Bosscha vaak druk en ook gezellig.
Maar de opgave was nu wat aan de magere kant, na overleg gaan wij hem op oktober opnieuw in plannen.
dus hou het forum in de gaten of de agenda.
Groeten Henk
Maar de opgave was nu wat aan de magere kant, na overleg gaan wij hem op oktober opnieuw in plannen.
dus hou het forum in de gaten of de agenda.
Groeten Henk
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2022 00:39 #1470454
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Euh
ik meen een verband te zien tussen onduidelijkheid hoe je aan te melden en het geringe aantal aanmeldingen als ik zo eens lees. Denk eerder juist wel te verwachten dus. Wel jammer.
Ook al is het voor mij te ver en zou ik er niet heen gaan, mijn indruk is dat er wel animo was/is. Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar.
Ook al is het voor mij te ver en zou ik er niet heen gaan, mijn indruk is dat er wel animo was/is. Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar.
Moderators: Jerry Stam