Wat is een betrouwbare, klantvriendelijke verzekeringsmaatschappij?
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
01-04-2022 14:34 #1111166
door ADRIAANB234FT
Wat is een betrouwbare, klantvriendelijke verzekeringsmaatschappij? is gemaakt door ADRIAANB234FT
Van oorsprong was ik, zoals meerdere leden, bij GIO verzekerd. Gio is/was onderdeel van de Johan Knegt Adviesgroep die weer werd overgenomen door Heinenoord. Sinds februari van dit jaar ontvang ik mail over mijn verzekering van Fidus. Fidus is weer onderdeel van Heinenoord-Fidus. En over verzekeringsbedrijf Heinenoord lopen de meningen nogal uiteen van "slecht contact mee te krijgen" en "Wees verstandig, kies NOOIT dit bedrijf voor je verzekeringen" tot "verschrikkelijk onbeschoft, respectloos bedrijf!"
Mijn eigen ervaring is ook niet al te best. Sinds november vorig jaar heb ik mijn Volvo geschorst. Ondanks dat ik Fidus daarover tijdig heb ingelicht, wordt er nog steeds premie ingehouden. Een maand geleden ontving ik daarover een reactie op mijn reclamatie en verzoek tot restitutie. "Ik heb uw verzoek in behandeling maar heb enige tijd nodig voor een grondige analyse".
Sindsdien niets meer gehoord. Tot vandaag: terwijl ik altijd per kwartaal betaalde wordt nu zonder enige toelichting €440,- van mijn bankrekening afgeschreven. Kortom: het wordt de hoogste tijd voor een andere, meer klantvriendelijke oldtimerverzekeringsmaatschappij. Bestaan die nog???
Adriaan
Mijn eigen ervaring is ook niet al te best. Sinds november vorig jaar heb ik mijn Volvo geschorst. Ondanks dat ik Fidus daarover tijdig heb ingelicht, wordt er nog steeds premie ingehouden. Een maand geleden ontving ik daarover een reactie op mijn reclamatie en verzoek tot restitutie. "Ik heb uw verzoek in behandeling maar heb enige tijd nodig voor een grondige analyse".
Sindsdien niets meer gehoord. Tot vandaag: terwijl ik altijd per kwartaal betaalde wordt nu zonder enige toelichting €440,- van mijn bankrekening afgeschreven. Kortom: het wordt de hoogste tijd voor een andere, meer klantvriendelijke oldtimerverzekeringsmaatschappij. Bestaan die nog???
Adriaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2022 15:56 #1470292
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Tussenpersoon
Ik heb al jaren
adviesverzekerd.nl
als tussenpersoon Adriaan, voor de Volvo en voor de MG.
Zij zoeken de gunstigste maatschappij aan de hand van de wagen, het gebruik en de voorwaarden.
Dan praat ik over getaxeerd verzekerd.
Groeten,
Ton.
Zij zoeken de gunstigste maatschappij aan de hand van de wagen, het gebruik en de voorwaarden.
Dan praat ik over getaxeerd verzekerd.
Groeten,
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2022 18:06 #1470294
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kuiper verzekeringen
Hoi Adriaan, ik heb mijn oldtimers (5 stuks) bij
www.kuiperverzekeringen.nl/
ondergebracht, prima service. Ze hebben mijn hart gestolen door mijn Morgan op een engels kenteken te verzekeren zodat ik er mee naar huis kon rijden na de aankoop in de UK. Maatwerk op-en-top.
groet, Sylvo
groet, Sylvo
- Derk Wiegman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2022 22:57 #1470295
door Derk Wiegman
Beantwoord door Derk Wiegman in topic Interpolis classic verzekering?
Ik heb onlangs in een kop/staart botsing gezeten met mijn 744 uit 1988. Gevolg forse schade aan de voorzijde en lichte schade aan de achterzijde. Bij het afsluiten van de verzekering had ik aangegeven dat ik de waarde van de auto taxeerde op 3500 Euro (uiteraard met de bedoeling alsnog een formele taxatie uit te laten voeren). Tijdens de schade expertise was het bedrag van 3500 Euro geen enkel probleem ondanks dat er geen formele taxatie was. Alles binnen 14 dagen volledig afgerond.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
02-04-2022 09:48 #1470297
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Cuijk
Tot zover bedankt, heren. Nu eerst even naar Cuijk en daarna reageer ik graag. Fijne dag!
Adriaan
Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
02-04-2022 15:32 #1470298
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Kuiper Heerenveen
Cuijk was puik! Airco getest en bijgevuld. Fijne sfeer, prima catering.
Wat het vinden van een goede klassiekerverzekering betreft: het gaat me niet zozeer om de laagste premie te scoren. Vooral kennis, service en sfeer belangrijk. Als eerste offerte aangevraagd bij Kuiper Verzekeringen in Heerenveen. Meerdere positieve reacties over dit familiebedrijf gelezen op de VKV-site.
Adriaan
Wat het vinden van een goede klassiekerverzekering betreft: het gaat me niet zozeer om de laagste premie te scoren. Vooral kennis, service en sfeer belangrijk. Als eerste offerte aangevraagd bij Kuiper Verzekeringen in Heerenveen. Meerdere positieve reacties over dit familiebedrijf gelezen op de VKV-site.
Adriaan
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2022 21:59 #1470300
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Verzamelpolis
Ik ben destijds naar Gio gegaan vanwege hun verzamelpolissen voor oldtimers. Is dit iets wat ook andere verzekeraars aanbieden?
Begin dit jaar heb ik ook contact opgenomen met Gio/Johan Knegt/Heinenoord/Fidus om wat punten te veranderen en daar moest ik ook wat voor heen en weer bellen, meerdere handelingen in één aanvraag bleek lastig. Maar waren vest goed bereikbaar en ben ook wel netjes geholpen, je moet er achteraan bellen, maar waarvoor moet je dat tegenwoordig niet ...
Begreep dat Gio nog gewoon bestaat. Ik denk dat het wel standaard is in verzekerland dat soort wisselingen, maar het gaf mij ook een onzeker gevoel.
Begin dit jaar heb ik ook contact opgenomen met Gio/Johan Knegt/Heinenoord/Fidus om wat punten te veranderen en daar moest ik ook wat voor heen en weer bellen, meerdere handelingen in één aanvraag bleek lastig. Maar waren vest goed bereikbaar en ben ook wel netjes geholpen, je moet er achteraan bellen, maar waarvoor moet je dat tegenwoordig niet ...
Begreep dat Gio nog gewoon bestaat. Ik denk dat het wel standaard is in verzekerland dat soort wisselingen, maar het gaf mij ook een onzeker gevoel.
Moderators: Jerry Stam