windkap 740
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
17-03-2022 18:06 #1111150
door Pascal Kogelman
windkap 740 is gemaakt door Pascal Kogelman
Vanmiddag maar eens een poging gedaan om een windkap op Blue Monday te monteren.
Ik had vooraf van fflunche wat info ontvangen over "How-to" en het was inderdaad prima te doen.
De 3 beugeltjes klemmen om de dakrand, je frut het rubber er tussen en draait de schroeven/moeren aan om het zaakje goed af te klemmen en : voilà!
Even een proefrit gemaakt met het dak open en ook boven de 100km/uur bleef de windkap stevig op zijn plaats zitten.
Het scheelt inderdaad windgeruis met het dak open, maar bovenal vind ik het leuk eighties staan op zo'n auto uit 1986.
Eerstvolgende grote klus: hemel eruit halen en deze opnieuw bekleden.
groet,
Pascal
Ik had vooraf van fflunche wat info ontvangen over "How-to" en het was inderdaad prima te doen.
De 3 beugeltjes klemmen om de dakrand, je frut het rubber er tussen en draait de schroeven/moeren aan om het zaakje goed af te klemmen en : voilà!
Even een proefrit gemaakt met het dak open en ook boven de 100km/uur bleef de windkap stevig op zijn plaats zitten.
Het scheelt inderdaad windgeruis met het dak open, maar bovenal vind ik het leuk eighties staan op zo'n auto uit 1986.
Eerstvolgende grote klus: hemel eruit halen en deze opnieuw bekleden.
groet,
Pascal
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2022 18:15 #1470166
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Woudenberg
Ik ben na de ALV even langs Volvo Woudenberg gereden.
Daar bekleden ze hemeltjes opnieuw, ook sturen overigens (incl schuim) en hebben ze ook veel leuk spul liggen. Misschien wat om daar ook even je licht op te steken.
Daar bekleden ze hemeltjes opnieuw, ook sturen overigens (incl schuim) en hebben ze ook veel leuk spul liggen. Misschien wat om daar ook even je licht op te steken.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
17-03-2022 20:52 #1470172
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Bedankt
Bedankt voor deze tip, maar ik vind het leuk om het zelf te gaan proberen.
Het schuim/bekleding en de 110 graden spuitlijm heb ik al in huis via internet.
Een “how-to” stappenplan heb ik ook dankzij dit forum. Dan moet het voor een paar tientjes en wat uren kluswerk te doen zijn. Het lastigste lijkt mij de hemel met schuifdak er heel uit te krijgen, maar ook daarvan is een stappenplan.
Volvo Woudenberg heeft idd veel leuk spul liggen.
Groet,
Pascal
Het schuim/bekleding en de 110 graden spuitlijm heb ik al in huis via internet.
Een “how-to” stappenplan heb ik ook dankzij dit forum. Dan moet het voor een paar tientjes en wat uren kluswerk te doen zijn. Het lastigste lijkt mij de hemel met schuifdak er heel uit te krijgen, maar ook daarvan is een stappenplan.
Volvo Woudenberg heeft idd veel leuk spul liggen.
Groet,
Pascal
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2022 20:01 #1470230
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed bezig
Ziet er mooi uit
Vooral doorgaan met het pimpen van orginele accessoires!!!!!
Vooral doorgaan met het pimpen van orginele accessoires!!!!!
Moderators: Jerry Stam