Zonde!
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2022 01:47 #1469954
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Verstandig baasje
Ik denk dat en verstandig baasje de wagen bij code rood op een andere plek had geparkeerd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2022 12:59 #1469958
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic De schuldige en parkeerkosten
En met die foto's op Twitter hebben we ook de schuldige weten te traceren!
Het was boomnummer 340057, het was een Ulmus ×hollandica 'Vegeta' oftewel Huntingdons iep en is in 1940 aangeplant.
Ik zou het er op wagen om hier met de gemeente even een gesprek over te voeren er is een zorgplicht. Een boom waait niet zomaar om, daar is altijd een oorzaak voor te vinden.
Ach en mocht de eigenaar zijn auto laten repareren, dan zou ik aangeven dat het iets langer mag duren en dan heeft die de reparatie er ook uit aan niet uitgegeven parkeerkosten.
Het was boomnummer 340057, het was een Ulmus ×hollandica 'Vegeta' oftewel Huntingdons iep en is in 1940 aangeplant.
Ik zou het er op wagen om hier met de gemeente even een gesprek over te voeren er is een zorgplicht. Een boom waait niet zomaar om, daar is altijd een oorzaak voor te vinden.
Ach en mocht de eigenaar zijn auto laten repareren, dan zou ik aangeven dat het iets langer mag duren en dan heeft die de reparatie er ook uit aan niet uitgegeven parkeerkosten.
- Marcel Blauw
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2022 19:17 #1469978
door Marcel Blauw
Beantwoord door Marcel Blauw in topic Ik ben wel benieuwd of hij
naar de sloop gaat of dat het nog de moeite waard van herstellen is.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2022 10:18 #1469981
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic In het draadje ' Stevige auto
In het draadje ' Stevige auto' staat een foto zonder de boom. Duidelijk te zien dat de auto wel flink krom is. Ik verwacht dat dat niet te herstellen is binnen de economische waarde van een 940.
Moderators: Jerry Stam