Rit naar Belgie 25 Zondag April
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-03-2021 20:16 #1110519
door V700 register
Rit naar Belgie 25 Zondag April is gemaakt door V700 register
Hallo
Ik ga naar Kistof in Belgie
Ik zou dus spullen voor ander leden weer mee terug kunnen nemen . Laat maar horen.
Ik ga naar Kistof in Belgie
Ik zou dus spullen voor ander leden weer mee terug kunnen nemen . Laat maar horen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-03-2021 23:07 #1465773
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Coronamaatregelen
Hallo Henk
Mag je daar momenteel komen? Ik ben er zelf laatst nog geweest om te tanken, maar ik kom er praktisch langs op m'n weg naar het werk. Kom er dus ook buiten Corona vaker. Dat zal voor jou niet gelden. De boete schijnt behoorlijk te zijn.
groetjes
Mathy
Mag je daar momenteel komen? Ik ben er zelf laatst nog geweest om te tanken, maar ik kom er praktisch langs op m'n weg naar het werk. Kom er dus ook buiten Corona vaker. Dat zal voor jou niet gelden. De boete schijnt behoorlijk te zijn.
groetjes
Mathy
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
08-03-2021 10:13 #1465776
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic Verklaring op eer
Met een "verklaring op eer" mag je door België rijden naar Frankrijk of Duitsland voor noodzakelijke ritten. Na terugkomst ga je 10 dagen in quarantaine. Na 5 dagen mag je je laten testen en bij een negatieve test mag je weer loslopen.
Voor niet noodzakelijke ritten en/of bezoek aan België zelf zijn er geen mogelijkheden, zover ik van het internet plukte voor de vakantie van vorige week. Je moet wel een paar keer doorklikken om bij de info te komen.
Voor niet noodzakelijke ritten en/of bezoek aan België zelf zijn er geen mogelijkheden, zover ik van het internet plukte voor de vakantie van vorige week. Je moet wel een paar keer doorklikken om bij de info te komen.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2021 10:20 #1465777
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Aanbod
Dit heeft Kristof momenteel:
www.marktplaats.nl/q/kristof+volvo+940/
Al ligt er vast nog een hoop in zijn kassen (ben er ook wel eens geweest en het is een $%^&* rijden)
www.marktplaats.nl/q/kristof+volvo+940/
Al ligt er vast nog een hoop in zijn kassen (ben er ook wel eens geweest en het is een $%^&* rijden)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2021 18:19 #1465781
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vergeten .
Moet ik wachten tot de versoepelingen zijn . Ik heb covit gehad en het dwaalt nog rond in mijn bloed
Maar als het zover is neem graag wat mee voor andere leden mocht dit nodig zijn
Maar als het zover is neem graag wat mee voor andere leden mocht dit nodig zijn
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2021 09:42 #1465829
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Ze controleren niet, ik tank
Ze controleren niet, ik tank er regelmatig maar als ze je toevallig stoppen kan t duur zijn.
Laatst naar zaventem iemand bezocht, niet gezien van controles (zoals belgie zelf ook aangegeven heeft).
Mocht je naar Duitsland gaan, die controleren wel vaker maar dat is voor duitsera die terugkeren vanuit nederland, wij mogen gewoon 24u daar zijn
Laatst naar zaventem iemand bezocht, niet gezien van controles (zoals belgie zelf ook aangegeven heeft).
Mocht je naar Duitsland gaan, die controleren wel vaker maar dat is voor duitsera die terugkeren vanuit nederland, wij mogen gewoon 24u daar zijn
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2021 12:56 #1465840
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Informatie van de overheid:
Informatie van de overheid:
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronav...t-corona/bronbestand
Samenvatting staat hieronder en dat komt er op neer dat je eigenlijk niet zonder grote noodzaak naar het buitenland mag gaan. Tanken is geen grote noodzaak en auto-onderdelen ook niet
Reizen naar het buitenland:
Elke reis verhoogt de kans op meer besmettingen. Blijf in Nederland.
- Reis niet naar het buitenland voor de periode tot en met 15 april.
- Reis alleen naar het buitenland voor bijvoorbeeld ernstige familieomstandigheden. Of voor werk dat echt niet uitgesteld kan worden en waarbij fysieke aanwezigheid absoluut nodig is.
- Ga na terugkomst 10 dagen in quarantaine.
Landen met reisadvies
Reis niet. Blijf in Nederland. Maak geen reizen naar het buitenland voor de periode tot en met 15 april. Als u toch naar het buitenland moet, check dan eerst www.nederlandwereldwijd.nl .
U leest dan in het reisadvies per land van het ministerie van Buitenlandse Zaken (BZ) of u bij thuiskomst in (thuis)quarantaine dient te gaan. Ook als u geen klachten heeft. Check voor vertrek de dekking van uw verzekering.
Samenvatting staat hieronder en dat komt er op neer dat je eigenlijk niet zonder grote noodzaak naar het buitenland mag gaan. Tanken is geen grote noodzaak en auto-onderdelen ook niet
Reizen naar het buitenland:
Elke reis verhoogt de kans op meer besmettingen. Blijf in Nederland.
- Reis niet naar het buitenland voor de periode tot en met 15 april.
- Reis alleen naar het buitenland voor bijvoorbeeld ernstige familieomstandigheden. Of voor werk dat echt niet uitgesteld kan worden en waarbij fysieke aanwezigheid absoluut nodig is.
- Ga na terugkomst 10 dagen in quarantaine.
Landen met reisadvies
Reis niet. Blijf in Nederland. Maak geen reizen naar het buitenland voor de periode tot en met 15 april. Als u toch naar het buitenland moet, check dan eerst www.nederlandwereldwijd.nl .
U leest dan in het reisadvies per land van het ministerie van Buitenlandse Zaken (BZ) of u bij thuiskomst in (thuis)quarantaine dient te gaan. Ook als u geen klachten heeft. Check voor vertrek de dekking van uw verzekering.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2021 14:05 #1465842
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nuttig
Nuttige info. Dank je wel
Ga ik nu alvast in (thuis)quarantaine ga ik na 15 April naar Belgie als het mag.
Ga ik nu alvast in (thuis)quarantaine ga ik na 15 April naar Belgie als het mag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2021 13:33 #1465885
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Belgen
Het viel mij zaterdag dan wel weer op hoeveel Belgische kentekenplaten ik in Nederland zag rondtuffen. Werkt dit advies maar één kant op?
- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2021 13:37 #1465886
door Justin Kiers
Beantwoord door Justin Kiers in topic Nee
De adviezen gaan allemaal over vakanties. Doorreizen is volgens mij bij bijna geen enkel land een probleem. Doorreizen is ook een dagje heen en weer, dus dat mag gewoon. Zo ben ik van 't voorjaar nog in Zwitserland, België en Duitsland geweest.
Op de site van de ANWB staat duidelijke info!
www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer/coronamaatregelen-belgie
Op de site van de ANWB staat duidelijke info!
www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer/coronamaatregelen-belgie
Moderators: Jerry Stam