Snowcap functie...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2021 11:54 #1110477
door Mathy van Nisselroy
Snowcap functie... is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Met deze poedersneeuw heeft mijn snowcap weinig functie. Heb je een snowcap met fijnmazig gaas er in, is de sneeuw zo fijn dat deze er gewoon inwaait!
"Ach, alle beetjes helpen, zei de mug en hij plaste in de zee". Het is beter dan een open paravaan.
Het is buiten mooi weer voor een ritje met de achterwielaandrijvers...en het levert mooie plaatjes op; een Volvo in zijn natuurlijke habitat.
Onderweg langs de IJsseldijk hebben we nog een trekker losgetrokken.
groet,
Pascal
"Ach, alle beetjes helpen, zei de mug en hij plaste in de zee". Het is beter dan een open paravaan.
Het is buiten mooi weer voor een ritje met de achterwielaandrijvers...en het levert mooie plaatjes op; een Volvo in zijn natuurlijke habitat.
Onderweg langs de IJsseldijk hebben we nog een trekker losgetrokken.
groet,
Pascal
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2021 14:42 #1465486
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic smaak
Persoonlijk (kwestie van smaak) vind ik die snowcaps spuuglelijk, doen me denken aan die mensen die een asfaltn**ker (zo goed mathy?
) voorzien van racecircuit-attributen en zich daarna coureur wanen.
Een parafaanplaat heeft een grofmaziger raster en verstopt minde gauw, de sneeuw duvelt er door en versmelt tot water door de motorwarmte en reinigt zodoende de afwatering. Helemaal wanneer je er een paar druppels afwasmiddel aan toevoegt.

Een parafaanplaat heeft een grofmaziger raster en verstopt minde gauw, de sneeuw duvelt er door en versmelt tot water door de motorwarmte en reinigt zodoende de afwatering. Helemaal wanneer je er een paar druppels afwasmiddel aan toevoegt.

- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
08-02-2021 15:04 #1465490
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Smaak
Over smaak valt niet te twisten Jur. Een standaard zwarte snowcap bekoort mij minder, vandaar dat ik hem in de lakkleur heb laten spuiten zodat het een eenheid vormt met de motorkap. Maar dat is persoonlijk.
Maar het voordeel van mijn snowcap is dat deze een fijnmazig raster heeft en de parafaanplaat ook nog eens een grofmazig rooster: dubbele beveiligd dus tegen dennennaalden, blad, ijs en andere rotzooi. Zo heeft Volvo het destijds mede functioneel bedoeld en niet alleen voor de "looks' , lijkt mij.
Maar ieder zijn/haar ding.
groet,
Pascal
Maar het voordeel van mijn snowcap is dat deze een fijnmazig raster heeft en de parafaanplaat ook nog eens een grofmazig rooster: dubbele beveiligd dus tegen dennennaalden, blad, ijs en andere rotzooi. Zo heeft Volvo het destijds mede functioneel bedoeld en niet alleen voor de "looks' , lijkt mij.
Maar ieder zijn/haar ding.
groet,
Pascal
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2021 22:53 #1465504
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic :-(
Hallo Jur
Je schreef: "asfaltn**ker (zo goed mathy? "
Nee. Ik dacht dat ik duidelijk was geweest. Je zoekt de randjes op. Niet doen!
groetjes
Mathy
Je schreef: "asfaltn**ker (zo goed mathy? "
Nee. Ik dacht dat ik duidelijk was geweest. Je zoekt de randjes op. Niet doen!
groetjes
Mathy
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2021 01:55 #1465515
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Och
Op een witte blackline 745 misstaat een zwarte snowcap niet.
Vind de functie als leafcap eigenlijk veel nuttiger.
Vind de functie als leafcap eigenlijk veel nuttiger.
Moderators: Jerry Stam