Slotje ?

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2019 19:18 #1109331 door Jerry Stam (GAST)
Slotje ? is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
In topic over dif verhoudingen
Dat slotje volg ik niet.

Dan maar zo.
Met een beetje de boel op scherp stellen (door te zeggen dat de statuten nogal arrogant overkomen) levert het tenminste wel duidelijkheid op.
Want opeens reageren er mensen die wel weten hoe het zit. Het is niet de eerste keer dat de knuppel in dit hoenderhok een beetje beweging erin brengt.
Dat was mijn bedoeling. En het werkte. Nu nog een duidelijke uitleg ergens op het forum en het wordt er beter en helderder van.
En dan hoeven dit soort topics ook niet meer.
Punt gemaakt hoop ik.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2019 19:38 #1458156 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic @astax
Zou je niet in dat andere topic over mij in de derde persoon willen praten alsof ik het allemaal niet zo helemaal snap. Daar stoor ik me behoorlijk aan, Je komt vreselijk schoolmeesterig over en daar ben ik niet van gediend .Laten dus svp.

Jij legt het uit in de begripsdefinitie die het forum hanteert. En dat is nou juist waar de verwarring in zit bij een hoop mensen. Denk dat je dat even niet door hebt.

vwb je voorbeeld.
Als ik een donatie doe in de collectebus ben ik op dat moment een donateur.
Hoe zou ik anders aan te duiden zijn ?

Wat blijft is dat het behoorlijk knullig is dat het allemaal nergens duidelijk te vinden is. Dat kan voor de sitebeheerders toch niet heel moeilijk zijn om ergens te vermelden. Onder het kopje lidmaatschap wat meer uitleggen.
Dat er een normaal lidmaatschap is en een donateurslidmaatschap.

Iemand anders komt aan met een of andere aanvulling die verhelderd werkt.
Maar van toekomstige leden of donateurs en zelf van leden mag je toch niet verwachten dat ze zo'n zoektocht moeten ondernemen ?

Waarom kan de site niet helder zijn hierin. Gaat toch om essentiële vereningingsinfo ? lijkt me de basis van alles.

Feit blijft dat het dan misschien aardig bedacht is maar als het niet is terug te vinden dat allemaal niet veel waarde heeft.

• Yannic Nuijt
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2019 21:45 #1458157 door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Donateur
Nu dit zo opgehaald wordt spring ik er ook even op in. Zoals Fflunche het bracht wat betreft betalen voor het volledige forum gebruik lijkt mij een prima idee.
Alleen zie ik niet wat je minimale bedrag is wat je als donateur zou moeten inleggen om het volledige forum “zichtbaar” te krijgen.
Want volledig lidmaatschap is voor mij niet interessant omdat ik op dagen dat sleutel dagen zijn ik bijna nooit kan en zo ook voor andere activiteiten. En ik prijs technische het niet waard vind. Dus dan zou een donateur of volledig forum lidmaatschap voor mij een prima oplossing zijn. Maar zoals Fflunche aangeeft is er over een donateurschap niks te vinden qua kosten.

Dus mocht er hier meer duidelijkheid over zijn hebben jullie er al een lid bij.

• Jurriaan Nijkerk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2019 00:25 #1458160 door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Ik sping er even in...
het bovenstaande wekt bij mij de indruk dat ik het eerste stuk van deze discussie mis. Maar ik kan mij natuurlijk vergissen.

Maar zoals ik het bovenstaande lees:
Je kunt dit forum bekijken.

Ben je donateur dan kan je iets meer bekijken en ook schrijven..

Ben je verenigingslid dan kun je alles bekijken en overal schrijven.

Met andere woorden, volgens de logica is een donateur die alles kan bekijken (en overal kan schrijven) een doodgewoon lid.

Dat je geen lid wilt worden omdat je bij voorbeeld nooit naar sleuteldagen gaat is begrijpelijk. Er zijn echter niet veel leden die naar sleuteldagen gaan, heb ik mogen ervaren. Daarvoor is er te weinig ruimte voor sleutelen in de bedrijven waar gesleuteld word.. Maar uiteindelijk is het schijntje dat je hier voor de contributie betaalt voor alles wat je hier geboden krijgt hebt, plus het lidmaatschap. Dus betaal het schijntje en wordt lid. Dan is na betaling alles, inclusief het lidmaatschap gratis. En ook de koffie met bijlagen op sleuteldagen waar jij niet sleutelt. Toch?

Het schijntje is overigens in de orde van ietsje meer dan de kosten van een volle tank benzine. Inderdaad, wanneer je maar zo'n 500 km per jaar rijdt is het erg kostbaar. Dat geldt ook voor de wegenbelasting en de verzekering van je pedaalemmer. Dan vergeet ik ook nog de kosten van de beurten. Deze kosten vormen een ruime veelvoud van dat lidmaatschap.

Maar ben je zuinig, dan is gewoon geen Volvo rijden het goedkoopst.

Persoonlijk betaal ik naast al die autokosten ook graag nog een paar tientjes voor deze winkel van Sinke van Volvowijsheid en contacten , dit luilekkerland...

Sjees, wat een discussie, waar gaat het over...

• Reinier Verbeek
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
13-12-2019 12:02 #1458168 door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic slot erop
Slot

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2019 12:18 #1458169 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Slotje
Als je hier een mening over hebt en lid bent is de ALV daarvoor de geeigende weg.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC