Naar de VKB
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2019 18:19 #1456757
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoera hoera hoera !!!!!!!!
Gerben is de beste !!!!
Hoe laat wil je er zijn ?
Hoe laat wil je er zijn ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2019 18:21 #1456758
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oh ja
Je hebt een Peebeetje
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2019 11:17 #1456802
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Waarde Volvisti,
Waarde Volvisti,
Afgelopen zaterdag naar de VKB geweest. Het doel is altijd om gezellig bij te kletsen met andere Volv-liefhebbers. Dat is weer prima gelukt waarbij onze mooie stand wel het middelpunt is.
De stand was weer prima gelukt met de glimmend gepoetste Dalhausser-limo's. Mooi dat onze stand nu ook een eigen tent heeft. Dat maakt het toch weer flink beter herkenbaar.
Er is weer veel werk in de voorbereiding en de uitvoering van de vVKB gaan zitten. Zelf heb ik daar nul komma nul aan bijgedragen. Daarom is mijn erkentelijkheid des te groter voor iedereen die daar wél aan heeft bijgedragen. DANK!
Afgelopen zaterdag naar de VKB geweest. Het doel is altijd om gezellig bij te kletsen met andere Volv-liefhebbers. Dat is weer prima gelukt waarbij onze mooie stand wel het middelpunt is.
De stand was weer prima gelukt met de glimmend gepoetste Dalhausser-limo's. Mooi dat onze stand nu ook een eigen tent heeft. Dat maakt het toch weer flink beter herkenbaar.
Er is weer veel werk in de voorbereiding en de uitvoering van de vVKB gaan zitten. Zelf heb ik daar nul komma nul aan bijgedragen. Daarom is mijn erkentelijkheid des te groter voor iedereen die daar wél aan heeft bijgedragen. DANK!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2019 20:26 #1456817
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 8 er bij.
Ledental ook weer iets omhoog.
Hulde voor de vrijwilligers van de Volvo 700 en de VKB !!!!!
======================================================
Hulde voor de vrijwilligers van de Volvo 700 en de VKB !!!!!
======================================================
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
30-09-2019 21:40 #1456818
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Nice!
Goed gedaan hoor van al diegene die daaraan bijgedragen hebben!
Ik was er zaterdag en de V700-stand zag er goed uit. Ook de koffie smaakte best.
groet,
Pascal
Ik was er zaterdag en de V700-stand zag er goed uit. Ook de koffie smaakte best.
groet,
Pascal
- noppen20
- Junior lid
-
Minder
Meer
01-10-2019 13:23 #1456831
door noppen20
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Beantwoord door noppen20 in topic Mooie stand inderdaad!
Mooie stand inderdaad! Complimenten!
Voorzien van twee prachtige "foute" tuning bakstenen.
Viel me overigens wel op dat de hoogte voor inschrijving (€70,-) incl. de eenmalige bijdragen van (€15,-) was. Terwijl dit in het verleden juist niet het geval was op de vkb als zijnde een soort "actie". Overigens staat hier op de site ook dat het op de vkb zónder de eenmalige bijdrage zou zijn.
Voorzien van twee prachtige "foute" tuning bakstenen.
Viel me overigens wel op dat de hoogte voor inschrijving (€70,-) incl. de eenmalige bijdragen van (€15,-) was. Terwijl dit in het verleden juist niet het geval was op de vkb als zijnde een soort "actie". Overigens staat hier op de site ook dat het op de vkb zónder de eenmalige bijdrage zou zijn.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2019 00:59 #1456843
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo noppen20
Volgens mij betaalde je altijd al inschrijfgeld plus een jaar contributie als je op de VKB lid werd. Je kreeg dus de rest van het lopende jaar cadeau.
groetjes
Mathy
Volgens mij betaalde je altijd al inschrijfgeld plus een jaar contributie als je op de VKB lid werd. Je kreeg dus de rest van het lopende jaar cadeau.
groetjes
Mathy
- noppen20
- Junior lid
-
Minder
Meer
04-10-2019 13:39 #1456889
door noppen20
Beantwoord door noppen20 in topic Op de lidmaatschap pagina
Op de lidmaatschap pagina (<a href="
volvo700vereniging.nl/node/2
">
volvo700vereniging.nl/node/2
) staat letterlijk het volgende:
<blockquote>
Nieuwe leden betalen een éénmalige bijdrage van € 15,- en de contributie op basis van het nog resterende aantal kwartalen bij aanmelding.
Bij evenementen zoals de VKB en de VolvoDrive te Best hoeft er geen éénmalige bijdrage betaald te worden, dan wordt het welkomstpakket direct overhandigd
</blockquote>
<blockquote>
Nieuwe leden betalen een éénmalige bijdrage van € 15,- en de contributie op basis van het nog resterende aantal kwartalen bij aanmelding.
Bij evenementen zoals de VKB en de VolvoDrive te Best hoeft er geen éénmalige bijdrage betaald te worden, dan wordt het welkomstpakket direct overhandigd
</blockquote>
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2019 15:12 #1456892
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Dan moet dat dus op de site
Dan moet dat dus op de site worden aangepast. Tenx voor de tip!
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2019 17:37 #1456918
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Aangepast
Op de VKB is het inschrijfgeld inderdaad bepaald op basis van een reguliere inschrijving €55,- + €15,- = €70,-, namelijk voor het jaar 2020. Reden hiervoor is o.a. het feit dat men tegenwoordig vaker digitaal betaald en dat we daardoor niet direct het welkomstpakket kunnen meegeven.
Wat dan wel het geval is, is dat je altijd (ongeacht contact of digitaal betalen) het resterende jaar gratis krijgt als lidmaatschap op de VKB. Dit wordt echter per evenement bekeken en bepaald, bij de VolvoDrive kan het bijvoorbeeld zijn dat je maar 50% van het lidmaatschap betaald voor dat jaar.
Het stukje tekst is aangepast op de website en mocht je vragen hebben over het bedrag, dan kun je het bijna altijd aan Peter vragen gezien die er altijd wel bij is.
Gegroet,
Chris
Wat dan wel het geval is, is dat je altijd (ongeacht contact of digitaal betalen) het resterende jaar gratis krijgt als lidmaatschap op de VKB. Dit wordt echter per evenement bekeken en bepaald, bij de VolvoDrive kan het bijvoorbeeld zijn dat je maar 50% van het lidmaatschap betaald voor dat jaar.
Het stukje tekst is aangepast op de website en mocht je vragen hebben over het bedrag, dan kun je het bijna altijd aan Peter vragen gezien die er altijd wel bij is.
Gegroet,
Chris
Moderators: Jerry Stam