Skoj! 30 juni kan nog, en dan moet je weer lang wachten ;)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2019 21:28 #1108944 door V700 register
Vanochtend om kwart voor acht reed ik het terrein van Skoj op. In alle stilte kon ik mijn trouwe baksteen parkeren voor de deur en was er ruim tijd om ongestoord over het terrein te lopen. Toen Chris en Robert (?) aankwamen zochten we, vonden we en uiteindelijk ontmoetten we Hans Blokzijl, die mij verschillende moment ontieglijk jaloers maakte ;) Wat een plek, wat een gebouwen en o ja, er stonden ook mooie auto's, waaronder twee tweedeurs rekords en een CX en, de klapper, een 220 SE met de kap omlaag. Dan waren onze Kattenruggen en Amazons toch maar werkpaarden hoor :)

De sfeer op de dag was meer dan goed, verzorging was minstens zo goed dus kortom: Zondag 30 juni gewoon naar Baarn gaan! Nu kan het tenslotte nog!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2019 10:39 #1455450 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Skoj was Top
Het was geweldig! Wat een schitterende lokatie en wat een fantastische collectie. Eigenaar Hans is een goede gastheer. Uiteraard was de parkeerplaats van de bezoekers ook zeer zeker een bezoekje waard. Echt jammer als je dit hebt gemist!
(Ik ben er ook meteen lid geworden van deze vereniging! Hatseflats! :-))

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2019 11:57 #1455454 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Welkom!
Skoj was inderdaad erg leuk. Veel mooie auto's, een gezellige sfeer en een prachtige locatie. En fantastisch dat we je zondagmiddag als lid mochten inschrijven. Ik heb alles al naar de secretaris gestuurd zodat je zo snel mogelijk ledenrechten op de site krijgt. Kun je nog veel meer informatie over de vierkante Volvo's inkijken en deelnemen aan allerlei activiteiten van onze vereniging.
Nogmaals welkom en geniet van je Volvo.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2019 12:21 #1455457 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dankje!
Dankjewel Jan! Tot ziens!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC