Ai, geen Volvo meer als dagelijkse auto..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2019 20:44 #1108586
door V700 register
Ai, geen Volvo meer als dagelijkse auto.. is gemaakt door V700 register
Ja, dat is sinds ik weet niet hoe lang, maar ik denk sinds de vroege jaren 80 dat ik voor de dagelijkse ritten geen Volvo meer gebruik: ik heb een Toyota Auris stationcar gekocht: een hybride dus!
De 940 had al enkele weken geen ventilatie en verwarming en dat is in het winterweer niet echt een genot, om nog maar te zwijgen van de onveiligheid van beslagen ramen.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik geen tijd en zin heb om aan een dagelijkse gebruiksauto te moeten sleutelen, ik kom al niet echt toe aan de klassiekers.
Ik ga de 940 wel weer in orde maken, maar de haast is eraf, en bovendien rijdt ik nu in ongelofelijke luxe, veiligheid en ook nog goedkoper voor wat betreft het benzineverbruik.
De toyo is de 10e auto die op het moment op onze naam staat, mijn vrouw verwacht dat ik wat ga verkopen. We zullen zien.....
De 940 had al enkele weken geen ventilatie en verwarming en dat is in het winterweer niet echt een genot, om nog maar te zwijgen van de onveiligheid van beslagen ramen.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik geen tijd en zin heb om aan een dagelijkse gebruiksauto te moeten sleutelen, ik kom al niet echt toe aan de klassiekers.
Ik ga de 940 wel weer in orde maken, maar de haast is eraf, en bovendien rijdt ik nu in ongelofelijke luxe, veiligheid en ook nog goedkoper voor wat betreft het benzineverbruik.
De toyo is de 10e auto die op het moment op onze naam staat, mijn vrouw verwacht dat ik wat ga verkopen. We zullen zien.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2019 00:11 #1452517
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kast
Hallo Tom
Je schreef: "...mijn vrouw verwacht dat ik wat ga verkopen."
In haar kast vind je vast wel wat kleding en schoenen die ze niet nodig heeft...
groetjes
Mathy
Je schreef: "...mijn vrouw verwacht dat ik wat ga verkopen."
In haar kast vind je vast wel wat kleding en schoenen die ze niet nodig heeft...
groetjes
Mathy
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2019 00:43 #1452519
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic 9
auto's verkopen en je houdt meer dan genoeg tijd over om wat nog niets eens een klassieker is prima voor dagelijks gebruik in te zetten.
Hier twee 740's van minimaal 10 jaar ouder en dat lukt ook.
En ook dat zijn nog geen echte klassiekers in mijn ogen.
Dus...
Hier twee 740's van minimaal 10 jaar ouder en dat lukt ook.
En ook dat zijn nog geen echte klassiekers in mijn ogen.
Dus...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2019 07:54 #1452524
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schoenen?
Mijn vrouw heeft niet zoveel kleding en schoenen helaas Mathy. Maar ze is wel erg lief!
Ze begrijpt dat auto gedoe niet zo, maar heeft er geen problemen mee..
Ze begrijpt dat auto gedoe niet zo, maar heeft er geen problemen mee..
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
28-01-2019 13:57 #1452534
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Same
Here, mijn vrouw snapt ook niet wat ik in die oude rommel zie los van wat het allemaal kost per maand maargoed daar werk ik ook hard voor. En ik laat mijn vrouw d’r gang gaan wat betreft haar dingen zoals wellness center, winkelen met haar zus in de Ikea en meer van dat soort dingen. Kijk als ik daar over ga klagen dan weet ik zeker wat ze gaat zeggen.
Kijk zolang de rekeningen betaald worden en we kunnen sparen en niet in de min staan zeg ik lekker doen. Je leeft maar 1 keer.
Kijk zolang de rekeningen betaald worden en we kunnen sparen en niet in de min staan zeg ik lekker doen. Je leeft maar 1 keer.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2019 17:21 #1452547
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Tien stuks is inderdaad wel
Tien stuks is inderdaad wel een beetje veel, als er in de garage onder je huis plaats is voor 'slechts' een stuk of zes klassiekers...
Als de Auris er voor zorgt dat er 1 Volvo meer kan worden ingezet voor de plezierritten met een klassieker is dat mooi!
Als de Auris er voor zorgt dat er 1 Volvo meer kan worden ingezet voor de plezierritten met een klassieker is dat mooi!
Moderators: Jerry Stam