Magisch nummer.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vandaag verscheen het magische nummer 500.000 in mijn kilometerteller. Sinds de aanschaf van mijn Volvo 940 in 2008 heb ik er dus ruim 385.000 kilometer mee afgelegd. In al die tijd heb ik, buiten het "normale" onderhoud geen echt bijzondere problemen gehad. Wel heb ik in de afgelopen jaren tweemaal de lpi-pomp vervangen door een gereviseerd exemplaar en is de in-tank pomp vervangen door een nieuwe, maar dat is het dan ook. De 940 is by far de beste auto die ik ooit heb gekocht, beter nog dan de citroen XM break die ik hiervoor had. Nu op naar de 600.000 kilometer!
Groeten,
Steef
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Wel erg jammer, het doel was 1 miljoen als magisch getal en daarna nog vele kilometers. Die kans is er nu weer...

- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Anders wel heel toevallig hoor

Maar respectabel. Zeker
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn zoon was een maand oud toen ik mijn 940 kreeg en lag in een maxicosi achterin. Hij is nu 18 en klaagt over de beenruimte achterin. Nog even en hij mag zelf achter het stuur!
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Kan die daar toch zitten lijkt me.
Of gaan lopen anders...

Klaagt ie of "klaagt" ie ?
Maar mooi hoor , zo'n auto die een generatie ( 18jaar dus) meegaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn dagteller is al een jaar of zo kapot, maar ik vond het eigenlijk net teveel werk om zelf dat tandwieltje erin te zetten. Als ik binnenkort weer eens langs Timen ga vraag ik hem wel om dat voor me te doen. Voor de foto vond ik het wel zo netjes om de dagteller op nul te zetten, dus vandaar.
Groeten,
Steef
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik rij nu 18 jaar in mijn 940. Overgenomen van een vriend die hem als leaseauto had en er 180K km mee had gereden. Ik sta nu op 625K km.
Mijn zoon was een maand oud toen ik mijn 940 kreeg en lag in een maxicosi achterin. Hij is nu 18 en klaagt over de beenruimte achterin. Nog even en hij mag zelf achter het stuur!
Nou, gisteren was het zover: zijn rijbewijs is afgelopen vrijdag binnen gekomen, dus van de maxicosi op de achterbank nu 18 jaar later zelf achter het stuur!
Dat was wel even een momentje zeg…