Zweden tripje - tips ?
- Wim Pothoven
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-08-2018 20:13 #1108142
door Wim Pothoven
Zweden tripje - tips ? is gemaakt door Wim Pothoven
Volvo collegae,
Begin september ga ik met een goede vriend een paar dagen naar Zweden. Bezoek aan Volvo-museum en tocht door de omgeving staan al vast. Helaas is een fabrieksbezichtiging niet mogelijk daar op onze dagen volgeboekt. Nu heb ik hier ergens gelezen over een shop/dealer/magazijn/super-sloperij of zo, waar onderdelen en evt. accessoires voor een 740 te koop zijn. Kan iemand van ons mij helpen aan wat tips en adressen om eens lekker te struinen. We hebben maar 4 dagen dus het liefst iets in Zuid Zweden ergens tussen Ystad en Gotenburg.
Hoor het graag, Groeten "oet Twente"
Wim Pothoven
740 GL Blackline/ M47/ B 230K/ bj. 1989/ 130.000 km
Begin september ga ik met een goede vriend een paar dagen naar Zweden. Bezoek aan Volvo-museum en tocht door de omgeving staan al vast. Helaas is een fabrieksbezichtiging niet mogelijk daar op onze dagen volgeboekt. Nu heb ik hier ergens gelezen over een shop/dealer/magazijn/super-sloperij of zo, waar onderdelen en evt. accessoires voor een 740 te koop zijn. Kan iemand van ons mij helpen aan wat tips en adressen om eens lekker te struinen. We hebben maar 4 dagen dus het liefst iets in Zuid Zweden ergens tussen Ystad en Gotenburg.
Hoor het graag, Groeten "oet Twente"
Wim Pothoven
740 GL Blackline/ M47/ B 230K/ bj. 1989/ 130.000 km
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2018 08:33 #1448505
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Bilskrot
Autosloperij heet hier in Zweden bilskrot Wim, ik heb hier een link voor je met een verzameling in het gebied dat jij aangeeft.
Let op dat ook hier het zelf demonteren aardig aan banden is gelegd.
www.bilskrot.eu/Vastra-Gotalands-lan/
Succes met de zoektocht!
Groeten,
Let op dat ook hier het zelf demonteren aardig aan banden is gelegd.
www.bilskrot.eu/Vastra-Gotalands-lan/
Succes met de zoektocht!
Groeten,
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2018 08:51 #1448506
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ja,
Nog eentje, iets uit de route misschien. Maar zo te lezen wel behoorlijk op Volvo gericht.
Dat Renault en Dacia er bij staat komt omdat dat hier bij alle dealers ook zo is.
Bij ons in de buurt zit Demia, ook sloop, gewoon een afdeling van de dealer in Ludvika.
Redelijk aan de prijs overigens.
www.jb-bildemo.se
Groeten,
Dat Renault en Dacia er bij staat komt omdat dat hier bij alle dealers ook zo is.
Bij ons in de buurt zit Demia, ook sloop, gewoon een afdeling van de dealer in Ludvika.
Redelijk aan de prijs overigens.
www.jb-bildemo.se
Groeten,
Moderators: Jerry Stam