Gevonden: goede 940 sedan 16 klepper met lage kilometerstand

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
12-08-2018 11:12 #1448352 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Relikwie
“Dat schildje ben ik kwijtgeraakt in de Atacama Desert in Chili.”
Wordt over 2000 jaar opgegraven door archeologen en tentoongesteld in museum als relikwie ‘out of space’... :-)

Adriaan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2018 23:35 #1448363 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Hmm
Komt op mij over alsof er maar niet te veel woorden aan gewijd moeten worden dus.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-08-2018 19:34 #1448382 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Laat ik het zo zeggen Peter, binnen onze vereniging is niet iedereen even geliefd.
Maar ik vind dat het een ieder vrij staat over welk onderwerp dan ook een een eigen mening mag hebben en dat had de heer Zandstra ook.
Ik weet zeker dat het hem aan zijn hart gaat een van zijn wagens te koop aan te bieden.
En nogmaals, ik vind dat de vereniging op een nettere manier afscheid had kunnen nemen van lid nummer 333.

Groeten,

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-08-2018 23:35 #1448388 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Triple three.
Ook ik heb nog steeds zijn schildje. Als voormalige voorzitter van deze club zelfs voor mij keurig gelakt als extra blijk van waardering. Zijn brieven waren legendarisch. Soms drie maal lezen voor je helemaal begreep wat hij bedoelde. Maar ik heb hem altijd netjes antwoord gegeven. En een mens met het hart op de goede plek. Ik weet nog dat, toen ik mijn 940 in december 2005 total loss had gereden en door de klap toch behoorlijk brak en bont en blauw was, de heer Sandstra mij persoonlijk belde om te vragen hoe het met mij ging. Ik heb begrepen dat hij 2 jaar geleden zijn lidmaatschap heeft opgezegd. Hoe dat precies gegaan is weet ik niet, wel jammer om te horen dat hij met een naar gevoel vertrokken is. Ik wens hem alle goeds voor de toekomst en succes met de verkoop van zijn auto.

Groeten,Jan.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2018 13:43 #1448541 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic De advertentie is verdwenen,
De advertentie is verdwenen, ik hoop dat de heer Sandstra (met wie ik overigens ook heel goede persoonlijke ervaringen heb) de 940 heeft kunnen verkopen aan een goede nieuwe eigenaar.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC