Volvo guard system
- Bas Walhof
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2018 14:08 #1107961
door Bas Walhof
Volvo guard system is gemaakt door Bas Walhof
Hallo,
zondag vertrek ik met de 960 naar Frankrijk. Heb er veel zin in. Ik heb mijn reservesleutel opgezocht en nu blijkt dat de afstandbediening niet werkt van deze set, ook niet met nieuwe batterijen op de juiste wijze erin gestopt. Weet iemand een mogelijke oplossing hiervoor? Stel dat ik ze inderdaad nodig heb, en mijn originele set kwijt ben, dan zit ik wel met een probleem omdat ik mijn alarm niet met deze set kan uitschakelen.
Ben benieuwd naar jullie creatieve geesten.
Groet, Bas
zondag vertrek ik met de 960 naar Frankrijk. Heb er veel zin in. Ik heb mijn reservesleutel opgezocht en nu blijkt dat de afstandbediening niet werkt van deze set, ook niet met nieuwe batterijen op de juiste wijze erin gestopt. Weet iemand een mogelijke oplossing hiervoor? Stel dat ik ze inderdaad nodig heb, en mijn originele set kwijt ben, dan zit ik wel met een probleem omdat ik mijn alarm niet met deze set kan uitschakelen.
Ben benieuwd naar jullie creatieve geesten.
Groet, Bas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2018 15:35 #1446768
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Afstandbediening uit voorzorg
Afstandbediening uit voorzorg op vakantie niet gebruiken, maar de auto met de sleutel op slot doen. Dan gaat hij niet op alarm.
Maar vermoedelijk moet je de AB opnieuw koppelen met de ontvanger. Dat was bij de mijne niet nodig: vers batterijtje (er zat niets in ) en het werkt. Het is dus de vraag of de AB wel bij de auto hoort: heeft het ooit gewerkt?
Maar vermoedelijk moet je de AB opnieuw koppelen met de ontvanger. Dat was bij de mijne niet nodig: vers batterijtje (er zat niets in ) en het werkt. Het is dus de vraag of de AB wel bij de auto hoort: heeft het ooit gewerkt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2018 23:30 #1446777
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic even
opnieuw de afstandbediening bij de ontvanger aanmelden; zie bijlage
Succes
<a href=https://volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/comments/Volvoguard-instruction-owners-manual-NL-Dutch_0.pdf>Click hier
Succes
<a href=https://volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/comments/Volvoguard-instruction-owners-manual-NL-Dutch_0.pdf>Click hier
Moderators: Jerry Stam