Fredriksberg Zweden
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2018 09:34 #1107947
door Ton Visser (GAST)
Fredriksberg Zweden is gemaakt door Ton Visser (GAST)
Ik denk dat ik deze week ergens in de buurt van Fredriksberg een Nederlandse 700 of 900 zag rondrijden.
Mogelijk iemand van hier die in Säfsen verblijft?
Groeten,
Mogelijk iemand van hier die in Säfsen verblijft?
Groeten,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
11-06-2018 16:03 #1446650
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Ik niet
Hallo Ton,
Ik was het niet, maar ik kom in de zomervakantie wel die kant op voor een roadtrip met onze jongste zoon door Z-Zweden om o.a. het Volvo museum te bezoeken. Iets dat we de vorige keer helaas niet gehaald hebben, vanwege een aanrijding in het centrum van Kopenhagen.
groet,
Pascal
Ik was het niet, maar ik kom in de zomervakantie wel die kant op voor een roadtrip met onze jongste zoon door Z-Zweden om o.a. het Volvo museum te bezoeken. Iets dat we de vorige keer helaas niet gehaald hebben, vanwege een aanrijding in het centrum van Kopenhagen.
groet,
Pascal
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2018 17:35 #1446651
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nee,
Ik had al door dat jij het niet kon zijn Pascal, jij was nog bezig met de kabel afstellen, dat is nu gelukt begrijp ik.
Het was ook maar een ingeving, in een flits zag ik hier in de buurt iets rijden met een Nederlands kenteken en Säfsen is een populair bungalowpark hier in de buurt dus dacht ik mogelijk iemand van hier op vakantie in Säfsen? Dat is maar 30 kilometer bij ons vandaan.
Ik heb jouw PB aan mij gezien en zal het eens goed doorlezen, mijn eerste indruk is dat je gezien de tijd die je er voor uittrekt misschien wat te veel wil.
Je hoort zeker nog van me.
Groeten,
Het was ook maar een ingeving, in een flits zag ik hier in de buurt iets rijden met een Nederlands kenteken en Säfsen is een populair bungalowpark hier in de buurt dus dacht ik mogelijk iemand van hier op vakantie in Säfsen? Dat is maar 30 kilometer bij ons vandaan.
Ik heb jouw PB aan mij gezien en zal het eens goed doorlezen, mijn eerste indruk is dat je gezien de tijd die je er voor uittrekt misschien wat te veel wil.
Je hoort zeker nog van me.
Groeten,
Moderators: Jerry Stam