Wet van Murphy ?
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2017 18:19 #1107312
door Peter Beezemer
Wet van Murphy ? is gemaakt door Peter Beezemer
Ooit had ik heel veel interieurdelen te koop.
Geen interesse voor en de volgende zin doet pijn.. Zowel om te lezen maar ook om te schrijven. Misschien nog wel meer.
Vanwege ruimtegebrek een deel weggedaan ( lees dus toedeledokie, in de shredder, naar het hiernamaals , naar de eeuwige jachtvelden, voor altijd weg dus).
Daarna opeens mensen die dingen zochten.
Dan de rest toch bewaren dus ...
En vervolgens lijkt niemand meer wat nodig te hebben.
Gooi ik het morgen weg dan zal er vast overmorgen iemand nou net iets zoeken.
Is dat Murphy ?
Geen interesse voor en de volgende zin doet pijn.. Zowel om te lezen maar ook om te schrijven. Misschien nog wel meer.
Vanwege ruimtegebrek een deel weggedaan ( lees dus toedeledokie, in de shredder, naar het hiernamaals , naar de eeuwige jachtvelden, voor altijd weg dus).
Daarna opeens mensen die dingen zochten.
Dan de rest toch bewaren dus ...
En vervolgens lijkt niemand meer wat nodig te hebben.
Gooi ik het morgen weg dan zal er vast overmorgen iemand nou net iets zoeken.
Is dat Murphy ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2017 18:53 #1442403
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo
Heel herkenbaar,...................
Daarom heb ik zo,n troep ( lees reserve onderdelen) op zolder ,in de garage, en in de schuur liggen. maar wegdoen nee,.....denk het niet . Vooral dat spul uit 1982 niet . Ik heb gelukkig de keuze nog niet moeten maken ..
Daarom heb ik zo,n troep ( lees reserve onderdelen) op zolder ,in de garage, en in de schuur liggen. maar wegdoen nee,.....denk het niet . Vooral dat spul uit 1982 niet . Ik heb gelukkig de keuze nog niet moeten maken ..
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2017 21:05 #1442409
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Ja hoor
Ja hoor, heeeel herkenbaar. Gebeurd mij elke keer weer! Ik heb jarenlang iets liggen, bied het aan, niemand die er iets mee wil. Donder ik het weg en gelijk de dag erna of de week erop heb je iemand die het zoekt...
Is mij al meer dan 10 keer gebeurd. Ook voor mijn eigen wel, delen waarvan ik denk dat ik noooit nodig ga hebben en na drie jaar op de plank weggooi en een twee weken later ineens tóch nodig blijkt te hebben..zucht.
Hahaha
Groeten,
Gerben
Is mij al meer dan 10 keer gebeurd. Ook voor mijn eigen wel, delen waarvan ik denk dat ik noooit nodig ga hebben en na drie jaar op de plank weggooi en een twee weken later ineens tóch nodig blijkt te hebben..zucht.
Hahaha
Groeten,
Gerben
Moderators: Jerry Stam