LPG tanken op weg naar Stena line te Kiel.

• Hedwig Lambrechts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2017 15:01 #1106937 door Hedwig Lambrechts
LPG tanken op weg naar Stena line te Kiel. is gemaakt door Hedwig Lambrechts
We gaan naar Zweden met de Stena Line ferry vanuit KIEL.
Nu tracht ik te weten te komen waar we LPG kunnen tanken langs de autosnelweg naar Kiel.
Sites met tankstations over heel Duitsland vind ik wel maar niets over de tankstations langs de autostrades.
Kan iemand mij daarbij helpen?
Vooral het laatste tankstation op de A7 of 215 voor het bereiken van Kiel zou ik graag te weten komen.
Voor de rest denk ik wel onderweg genoeg tankstations tegen te komen om bij te tanken, maximum om de 300 km.
Ik ga wel uit zien om vanaf 200 km bij het eerstvolgende LPG tankstation al te tanken.

Dank bij voorbaat.
Groeten,
Hedwig

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2017 16:51 #1439572 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kiel
Vorig jaar naar Kiel gereden via Groningen. Ik kan mij niet herinneren op benzine te hebben gereden door gebrek aan LPG stations, dus blijkbaar voldoende te vinden langs de Autobahn. In ieder geval is er in Kiel zelf een LPG pomp, dichtbij de veerboothaven. In Zweden viel het niet mee om LPG te vinden, Noorwegen was weer wat beter.
Er is vast wel een app te vinden met LPG pompen in Duitsland. Dit jaar apps gebruikt voor Frankrijk en UK, werkt feilloos, inclusief routebegeleiding met Google.

• Daniel Wessels (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2017 17:53 #1439573 door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Gewoon Ff clever tanken app
Gewoon Ff clever tanken app op telefoon zetten.
Daar staat alles op, incl prijzen.
Als je mapview pakt zie alles in je buurt op de kaart

• Yannic Nuijt
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2017 19:55 #1439574 door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic POI's
Had voor mijn reis naar Slovenië de LPG stations van Duitsland, Oostenrijk, Slovenië en Kroatië op de TomTom gezet als POI's. En hem zo ingesteld dat die ieder station binnen een kilometer aan gaf en hoe ver het eerst volgende station zat. Dit doet die ik zowel direct langs de snelweg maar ook iets van de snelweg af (dus ook goedkoper tanken over het algemeen).
Heb die lijsten van www.mylpg.eu/stations/download-poi/?vcountry=download-poi afgehaald. Heb geen enkele keer gehad dat die zei dat er LPG moest zijn maar er niet was.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2017 09:26 #1439602 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Flessengas
In Noorwegen een paar maal meegemaakt dat pompstations van gedownloade lijsten alleen flessengas (AGA) bleken te verkopen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC