volvo 740 glt uniek exemplaar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2017 22:43 #1106497
door V700 register
volvo 740 glt uniek exemplaar is gemaakt door V700 register
bij het "surfen" op marktplaats kwam ik deze advertentie tegen:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1146603455-volvo-740-glt.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=3
de prijs is wel stevig..
de prijs is wel stevig..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2017 09:11 #1435483
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic De prijs is voor de
De prijs is voor de kilometerstand en bijbehorende staat. Vind er zo nog maar een een!
Wat het unieke betreft: er zit vooral een (originele, dat wel) spoilerset op. Verder lijkt het me geen heel bijzonder exemplaar, afgezien van de "Jahreswagen" staat.
Wat het unieke betreft: er zit vooral een (originele, dat wel) spoilerset op. Verder lijkt het me geen heel bijzonder exemplaar, afgezien van de "Jahreswagen" staat.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2017 09:25 #1435484
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Deze auto, dus dit exemplaar,
Deze auto, dus dit exemplaar, is volgens mij het exemplaar dat destijds op een autobeurs heeft gestaan voor de introductie van de spoilers of van dit type. Daarmee is dit, voor de verzamelaar, een erg bijzondere auto.
Tja, de prijs. Willem heeft gelijk, vind nog maar eens iets dat net zo goed is. Dat geldt overigens voor alle bakstenen. Nette exemplaren zijn geld waard. De rest, helaas, heeft nauwelijks waarde en eindigt waarschijnlijk als banger of als donor.
Tja, de prijs. Willem heeft gelijk, vind nog maar eens iets dat net zo goed is. Dat geldt overigens voor alle bakstenen. Nette exemplaren zijn geld waard. De rest, helaas, heeft nauwelijks waarde en eindigt waarschijnlijk als banger of als donor.
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2017 19:27 #1435495
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic Geneve
Ik dacht in Geneve als introductie van de 16 klepper en heeft in het Volvodealerblad volgens mij gestaan.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2017 20:36 #1435497
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Dat is 'em inderdaad!
Dat is 'em inderdaad!
Moderators: Jerry Stam