Zeldzame accessoire
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2017 16:55 #1435015
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verder.......
Als je verder zoekt op het www dan zijn er overigens genoeg bedrijven die complete auto interieurs water-printen voor minder geld.
Van zebra tot panter motief en van carbon tot hout.
Van zebra tot panter motief en van carbon tot hout.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2017 17:17 #1435016
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Plannen?
Hallo Hans
Da's misschien niet eens zo'n gek idee. Heb je al concrete plannen? Over zo'n water-transferfolie wordt altijd een laag blanke lak aangebracht. Maar misschien heb je die bij een afgesloten ruimte zoals een koplampunit niet nodig.
groetjes
Mathy
Jij schreef : Ik dacht aan een chromefolie voor de metalen reflectordelen in de koplampunits van de 940.
Da's misschien niet eens zo'n gek idee. Heb je al concrete plannen? Over zo'n water-transferfolie wordt altijd een laag blanke lak aangebracht. Maar misschien heb je die bij een afgesloten ruimte zoals een koplampunit niet nodig.
groetjes
Mathy
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2017 17:40 #1435017
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Wat betreft de reflectoren in
Wat betreft de reflectoren in de koplampen,
Koop een rol aluminium tape. Knip er een halve maan uit en plak 'm in de reflector.
Hitte bestendig, low budget, lange levensduur en zeker met 't glas ervoor lijkt 't als origineel...
Koop een rol aluminium tape. Knip er een halve maan uit en plak 'm in de reflector.
Hitte bestendig, low budget, lange levensduur en zeker met 't glas ervoor lijkt 't als origineel...
- R Newvolvo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2017 20:56 #1435054
door R Newvolvo (GAST)
Beantwoord door R Newvolvo (GAST) in topic Ben je bekend met deze
Ben je bekend met deze ingreep? Was eigenlijk van plan nieuwe koplampen te kopen alleen voor de reflectoren, omdat ik nu zelfs met Philips Extreme Vision nauwelijks reflectie heb. Maar nu ik deze ingreep hoor?

- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-03-2017 21:04 #1435056
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Dat
Door stinos op Ma, 2017/02/27 - 17:40
Is leuk voor de achterlichten maar voor de koplampen en of bermlichten is dit niks. Je krijgt het nooit zo strak als origineel en het kan een heel ander lichtbeeld gaan geven. Ik heb het destijds bij de achterlichten van mijn Opel Admiral gedaan en dat werkte perfect.
Is leuk voor de achterlichten maar voor de koplampen en of bermlichten is dit niks. Je krijgt het nooit zo strak als origineel en het kan een heel ander lichtbeeld gaan geven. Ik heb het destijds bij de achterlichten van mijn Opel Admiral gedaan en dat werkte perfect.
Moderators: Jerry Stam