Even dag zeggen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2017 10:46 #1435171
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vrijwel nieuw
Het is een vrijwel nieuwe ct200h met twee jaar volledige onderhoud, service, garantie, vervangende auto, pechhulp overal in Europa en de hele mikmak.
Dan koop je niet zozeer een auto als wel de zekerheid van vervoer voor vaststaande kosten (dat is dan de afschrijving). Niet veel merken durven dat soort garanties te geven.
En dan over twee jaar verkopen/inruilen en weer zo bijna nieuwe kopen. Dat is autorijden zonder verrassingen en met de zekerheid dat je altijd kunt autorijden.
Dan koop je niet zozeer een auto als wel de zekerheid van vervoer voor vaststaande kosten (dat is dan de afschrijving). Niet veel merken durven dat soort garanties te geven.
En dan over twee jaar verkopen/inruilen en weer zo bijna nieuwe kopen. Dat is autorijden zonder verrassingen en met de zekerheid dat je altijd kunt autorijden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2017 18:36 #1435184
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic @Ton
De aankoop en het onderhoud ;-(
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-03-2017 21:32 #1435276
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lexii
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2017 16:38 #1435453
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Briljant
@Jeroen
Briljant... Lexii (plural).
Enfin, ik rijd er nu een weekje in en moet zeggen, die auto is echt helemaal af. Alles zit op de goede plek, geen kiertje, geen rammeltje, motor is zo stil als maar zijn kan.
Tot later.
Briljant... Lexii (plural).
Enfin, ik rijd er nu een weekje in en moet zeggen, die auto is echt helemaal af. Alles zit op de goede plek, geen kiertje, geen rammeltje, motor is zo stil als maar zijn kan.
Tot later.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2020 19:42 #1462980
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Enfin, vier jaar later...
Lexus ct200h is echt een fantastische auto. Elke dag opnieuw. Relatief weinig kosten, beurten zijn betaalbaar, stilstaan doet-ie echt alleen als ik 'm uitzet.
Nu op zoek naar een vervanging van mn Peugeot Partner vanwege het opheffen van mn bedrijf. Gedachten gaan uit naar een 940 B240FK natuurlijk, of een C70. Ander topic, ik zal een nieuw draadje maken.
Nu op zoek naar een vervanging van mn Peugeot Partner vanwege het opheffen van mn bedrijf. Gedachten gaan uit naar een 940 B240FK natuurlijk, of een C70. Ander topic, ik zal een nieuw draadje maken.
Moderators: Jerry Stam