Ramkraak

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-02-2017 23:03 #1106387 door V700 register
Ramkraak is gemaakt door V700 register
Hallo Volvo liefhebbers,

Een paar weken geleden zag ik deze fraaie dame nog in Deurne rondrijden............
Zaterdagavond is ze gestolen om vervolgen een ramkraak mee te plegen................wat zal de eigenaar een buikpijn hebben.
Ik ga toch nog eens iets van een startonderbreker op mijn 945 bouwen denk ik, heeft iemand nog een goed idee?

M.v.g
Daniel
945 2.3fb 1991

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2017 09:50 #1434738 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Zonde. Voor zowel de zaak die
Zonde. Voor zowel de zaak die het slachtoffer is, als de eigenaar van deze bijzondere 940. Een 940 met kleur 437 is zeer zeldzaam.
Laten we het er op houden dat de criminelen verstand van auto's hebben (de 940 lijkt me erg geschikt hiervoor), smaak (mooie auto) en weinig autoliefde (zoiets doe je niet met een mooie 940!).

Laten we hopen dat dit tuig snel wordt opgepakt. Sterkte voor de slachtoffers.

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2017 10:12 #1434740 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic RS6 bezitters.....
...kunnen nu weer wat rustiger slapen dus. Zo blijkt maar weer dat een baksteen een echte MPV is, alleen had dit ook op een meer nette manier bewezen kunnen worden. Hopelijk is de schade nog te herstellen. Dito voor de schade aan het pand.

Groeten,

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2017 11:23 #1434741 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Een collega van wie rond
Een collega van wie rond nieuwjaar een (vrij recente) BMW 318 gestolen is, laat in de opvolger een bearlock versnellingsbakslot inbouwen. Dat zal beter werken dan een startonderbreker, want het maakt het mechanisch erg lastig om nog iets met de auto te doen.
En het past bij een rechtgeaarde Zweed: Saab heeft decennia lang standaard versnellingsbaksloten geleverd!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC