760 van HansL weer te koop
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-01-2017 12:20 #1106330
door V700 register
760 van HansL weer te koop is gemaakt door V700 register
Verrassend dat Hans zijn 760 weer te koop staat.
Hij heeft hem helemaal laten restaureren in 2014.
ww3.autoscout24.nl/classified/299964149?asrc=st|as
Hij heeft hem helemaal laten restaureren in 2014.
ww3.autoscout24.nl/classified/299964149?asrc=st|as
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2017 17:31 #1434326
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Hij zal iets anders leuks
Hij zal iets anders leuks hebben gevonden?
Overigens, gerestaureerd: voor de kenner mankeren er nog wel een paar dingetjes aan, zo op de foto's. Kleine dingetjes, maar ze horen niet bij een gerestaureerde auto.
Zoals daar zijn: buitentemperaturmeter niet correct voor een 1983er, stoelverwarming uit een 740...
Desondanks een mooie auto!
Overigens, gerestaureerd: voor de kenner mankeren er nog wel een paar dingetjes aan, zo op de foto's. Kleine dingetjes, maar ze horen niet bij een gerestaureerde auto.
Zoals daar zijn: buitentemperaturmeter niet correct voor een 1983er, stoelverwarming uit een 740...
Desondanks een mooie auto!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2017 06:44 #1434448
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nu
weet ik natuurlijk niet of dat origineel is Willem, die buitentemperatuurmeter maar in mijn '83 zat van oorsprong dezelfde meter met zowel de binnen- als buitentemperatuur zichtbaar welke schakelbaar was met een schakelaar.
Wellicht een optie toentertijd ?
Wellicht een optie toentertijd ?
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2017 14:16 #1434460
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Nee, die moet naderhand
Nee, die moet naderhand ingebouwd zijn. In 1982 en 1983 heb je een andere tellerset, en ik zie nu dat deze de latere tellerset heeft. Dat hoort niet bij de ezelsoor-spiegels die deze nog wel heeft, dus de hele tellerset is zo te zien een keer vervangen door de modernere uitvoering.
Een 1982/1983 heeft een set met kleine klok, en in een van de grote klokken een tweetal wijzers voor watertemperatuur en brandstof. Daar hoort een analoge buitentemperatuurmeter bij. De digitale kwam pas met het nieuwe dashboard en modeljaar 1984.
Schakelbaar binnen-buiten was inderdaad een optie: ik meen alleen bij de digitale en niet bij de analoge uitvoering.
Een 1982/1983 heeft een set met kleine klok, en in een van de grote klokken een tweetal wijzers voor watertemperatuur en brandstof. Daar hoort een analoge buitentemperatuurmeter bij. De digitale kwam pas met het nieuwe dashboard en modeljaar 1984.
Schakelbaar binnen-buiten was inderdaad een optie: ik meen alleen bij de digitale en niet bij de analoge uitvoering.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2017 16:29 #1434461
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze dus ....
Mooie auto hoor !
Mis alleen de striping op de achterklep .
Mis alleen de striping op de achterklep .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2017 12:52 #1434519
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic juiste
De juiste tellerbak bijbehorend aan dit bouwjaar(zie afbeelding)
Ze zijn vanaf modeljaar 84 (dus september 83) overgestapt op de layout zoals ze deze tot in 1989 hebben gebruikt.
82 en 83 moeten dus degene hebben zoals foto, anders klopt het niet.
Dus dan kunnen ze een kabelboom van een later bouwjaar hebben gebruikt of ze hebben zitten knippen en plakken,
Of omgekat maar ik denk dat de omgekatte bakken al via de bangers zijn verdwenen.
Ik vermoed daarom ook dat ze bij de restauratie een kabelboom van een later bouwjaar hebben gebruikt om alles weer in tiptop conditie te krijgen.
Ze zijn vanaf modeljaar 84 (dus september 83) overgestapt op de layout zoals ze deze tot in 1989 hebben gebruikt.
82 en 83 moeten dus degene hebben zoals foto, anders klopt het niet.
Dus dan kunnen ze een kabelboom van een later bouwjaar hebben gebruikt of ze hebben zitten knippen en plakken,
Of omgekat maar ik denk dat de omgekatte bakken al via de bangers zijn verdwenen.
Ik vermoed daarom ook dat ze bij de restauratie een kabelboom van een later bouwjaar hebben gebruikt om alles weer in tiptop conditie te krijgen.
Moderators: Jerry Stam