Foto,s

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2017 22:00 #1106290 door V700 register
Foto,s is gemaakt door V700 register
@ Jeroen Haring

Zou je alstublieft jou foto,s van voor 2011 naar Maarten willen sturen ?
===================================================
Stuur ze maar op

Ik plaats ze wel.

mderijke apendinges gmail.com

Maarten de Rijke, Lidnummer 25
Nu: 740 TIC+++, 850 T5 Estate, V70 D5
Geweest: 745 GLE Est Aut, 945 Polar Royal Class, 945 Polar i.c.

Dan kan iedereen er van genieten ( ik heb alleen de 700 site en geen facebook of i d )
Heel heel heel hartelijk dank alvast .

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2017 22:03 #1433943 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Of naar : ZwerverRoodbaard ? (heb ik dat goed ?)
Er zijn weer wat nieuwe evenementen toegevoegd :)
Ik ga morgen weer een zwikkie uploaden en eens kijken wat ik nog meer heb ik het 'archief'.

Mochten mensen dus foto's geschoten hebben van evenementen stuur ze dan door naar, redactie@volvo700vereniging.nl (link stuurt een e-mail).
De voorkeur heeft het om een WeTransfer link toe te sturen, zodat de mailbox niet al te vol loopt met losse berichten i.v.m. mogelijke limieten.
Bij vragen sta ik altijd paraat voor een antwoord :)
Gegroet,
Chris

1984 Volvo 360 GLS
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46
1997 Volvo 940 Holiday, B230FK, 16T, Koni, BlaBla chips, LPG-G3

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2017 23:29 #1433944 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan niet reageren
Helaas kon ik niet meer meer reageren op het andere draadje.

1. Als je lid bent van een FB pagina kan je de albums zien en is dat nooit te blokkeren. Niet door mij of door een ander. Tenzij je van de pagina afgegooid bent.
Dus wat er fout gaat? Geen idee.
Wellicht dat het te maken heeft dat ik ze via Google photo's heb geüpload, maar als iedereen ze kan zien en Ton niet lijkt het me niet dat het aan mij ligt. Of aan Facebook of aan Google.

Jammer dat er dan meteen weer een sneer gegeven moet worden zonder in de feiten te verdiepen. Daar ben ik wel klaar mee Ton, niet vriendelijk vragen of alsjeblieft. Nee meteen van dik hout zaagt men planken. Lekker constructief

2. Ik ga ze hier niet meer plaatsen of mailen. Het archief zou te weinig ruimte hebben is er altijd gezegd toen ik het aanbood een tijdje geleden. En er zijn al mooie foto's uit het verleden in het luchtledige opgelost. Die moeite doe ik niet meer. Dank u wel.

Ik denk iets aardigs via FB te doen omdat ik het toevallig tegen kom met een gelukje. Wat krijg ik? GEZEIK?
Dus Thanks but no Thanks. Dan had je het zelf maar beter moeten beheren.
Ik heb mijn hulp meerdere malen aangeboden via het bestuur Maar ik hoor niks. Dan is het blijkbaar niet nodig denk ik dan. Overigens even goeie vrienden.

Omdat de site en de FB pagina allebei van de vereniging zijn, mag je ze daar natuurlijk wel zelf vanaf halen. En ergens anders zetten. Be my guest.

NB ik krijg vragen van leden of morgen de nieuwjaarsreceptie wel door gaat. Want ze kunnen niks vinden op deze site.
Ik zou zeggen doe daar eens wat aan. Heb je prioriteiten op orde.

Fijne avond verder

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2017 00:08 #1433945 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ???
Hallo Jeroen

De nieuwjaarsreceptie wordt op de voorpagina van de site aangekondigd. Verder kom je 'm tegen als je bij "Vereniging" voor "Kalender" kiest, maar als je van "Vereniging" voor "Activiteiten" kiest, kun je 'm ook vinden.

Over de rest kunnen we in Woudenberg een boom opzetten.

groetjes

Mathy

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2017 06:08 #1433951 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Nou, wat activiteiten betreft
Nou, wat activiteiten betreft heeft de site wel wat onderhoud nodig Mathy.
Als ik in het verenigingsmenu kijk, staat er " Activiteiten 2016" en niet " Activiteiten 2017".
Kies ik die optie vervolgens, dan krijg ik "Er is een ongeldige keuze vastgesteld. Neem contact op met de webbeheerder".

Je KUNT de kalender wel zien, maar dan moet je snappen wat er fout gaat: er wordt op die pagina geselecteerd op een bepaald tijdvak, en dat ligt inmiddels helemaal in het verleden (2016). Dat veroorzaakt die foutmelding.

Als je de jaar-velden vervolgens invult voor 2017 en op Toepassen klikt, dan krijg je eindelijk het overzicht. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar uit zichzelf opkomt: voor mij is het mijn beoep om fouten in computerprogramma's te analyseren...

Overigens doet dat filter het ook nog eens niet goed, want ik krijg ook 2016 te zien als ik alleen 2017 kies...

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2017 09:41 #1433953 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Prima
Geen probleem Jeroen, ik haal de foto's wel van FB af.
Ik dacht wellicht is opsturen makkelijker i.v.m. de verschrikkelijke compressie van JPEG's door FB, zodat geuploade bestanden slechter zijn dan de originele bestanden.

Bij deze ook een oproep aan iedereen die wellicht nog foto's vanuit het verleden heeft, zij het digitaal of analoog, stuur mij als redactie alstublieft een bericht.
Een plan voor dit jaar is om o.a. het archief uit te breiden, zodat we daar als redactie ook wat mee kunnen in o.a. de Factor.

Ik hoop op veel reacties en veel oude foto's :)

Nogmaals het adres: redactie@volvo700vereniging.nl

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2017 11:17 #1433957 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank aan allen !!!!
Sorry dat ik nog zo simpel leef .
Maar ik wordt volgende maand 50 en het sentiment speelt op .
Alles van vroeger krijgt mijn aandacht dus ook foto,s van van de Volvo vereniging.
Chris doe je best, en nogmaals bedankt voor alle moeite die het gaat kosten .
Ik kijk er naar uit !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2017 12:28 #1433963 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat
Zo is het.
Dank voor de verheldering Willem
Als mensen mij benaderen met die vraag, dan zou er eigenlijk wel een lampje moeten gaan branden.
Ja het staat her, maar nee het is niet te vinden.
Een van de meest basale zaken van een vereniging.
Maar genoeg gezemeld, hup aan het werk!
:-)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC