Afscheid , toch jammer

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2017 00:05 #1106210 door V700 register
Afscheid , toch jammer is gemaakt door V700 register
Ook ik was gisteren voor het laatst officieel hier.

Ik merk dat ik het jammer vind, heb hier machtig veel geleerd.

Toen ik in 2011 mijn eerste 940 kreeg als betaling voor wat klussen (dag waarde 350 euro niks spannends) ben ik vrij snel lid geworden.

Na 3 maanden werd de 945 zwaar afgekeurd met 2 a4'tjes vol punten :)

Dat ik een 940 te gek vond was al lang duidelijk toen, dus kwam Olly junior.
Bij de aankoop werd gezegd, als je start moet je even op het gas knopje drukken, ok :)

Later bleek dat benzine loop totaal onmogelijk was, maar alleen garantie op de motor en dit was geen onderdeel van de garantie. Tja

Lampjes vervangen vond ik al best een klus, maar steeds meer klussen aangepakt , je moet wat soms :)

In 4 jaar 130000 gereden, veel op hoge snelheid :) maar zonder olie wissel:)

Dankzij gerben heb ik kort op benzine kunnen rijden, maar doordat de auto blijkbaar al lang niet op benzine gereden had waren de pompen kapot evenals de injectoren, de computer ook trouwens.

In 2014 kwam ik mijn eerste Volvo weer tegen, jaartje bezig geweest die op te knappen.

Toen had ik ineens 2 volvos op gas en moest er een weg.

Dat werd de 940, die is in stukjes weg gegaan.

Veel van de mensen waar ik het hier goed mee kon vinden zijn inmiddels ook weg gegaan of weg gestuurd.

En tja, aangezien ik geen 940 meer heb en je met een tijd genoot op sleutel dagen niet welkom bent werd het lidmaatschap helaas snel minder nuttig.

Nu ben ik erg van , wat kan ik voor een club doen ipv andersom, maar tja ook daar kan ik volgens mij als 240 eigenaar weinig meer in betekenen.

Ik hoop echt heel hard dat de gecombineerde sleuteldagen vaker voor gaan komen, ik geloof niet in hokjes tav welke auto je rijdt.
(Doet mij denken aan: Armand, ben ik te min omdat ik een andere kar rijd dan je vader)

Maar goed , ik hoop echt dat er een manier komt dat wij als merk verslaafden elkaar weer mogen opzoeken.

Soort van, sad but true.

Ik zou erg graag meer voor deze club willen doen, maar goed, things happen.

Zeker als je dan leest dat het leden aantal terug loopt, ik snap dat helaas en zou daar graag iets mee doen, maar ik geloof niet dat men dat oprecht wil.

Goed, ik ga niet zuur afscheid nemen, kan ik iets voor de club betekenen hoor ik het graag en wil ik ook graag lid worden.

Dank voor alle mooie mensen die ik hier heb mogen ontmoeten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2017 01:12 #1433437 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic jammer
Een "recht uit het hart "reactie van je. En uiteraard je goed recht. Ik begrijp je teleurstelling wel een beetje, ik had ook opgezegd, ben toch maar weer opnieuw lid geworden. Het "tij keert wel weer een keer" fluisterde en medelid me recent in mijn oren. Daar ben ik het mee eens, vertrouwen in (weer) betere tijden moet er zijn. Daar heb ik ook begrip voor. Positiviteit in deze lijkt me een goed "iets"... Het ga je goed, veel rijplezier met de Volvo, hoop je toch wel weer eens een keer te ontmoeten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2017 08:15 #1433438 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic That's life
Beschrijf je lidmaatschap in de verenigingen in twee woorden.

'' De apenplaneet''

Groet, Henk

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2017 11:50 #1433444 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Duidelijk verhaal, en
Duidelijk verhaal, en inderdaad: zonder V700/V900 kan je van deze club geen lid blijven (wel donateur overigens).
Er zijn gelukkig meer leden die ook de andere series een warm hart toedragen, maar helaas staan de statuten (nog) niet toe om het anders te organiseren. Kleine noot: je bent echt wel welkom op sleuteldagen, maar mag in principe niet sleutelen aan niet-700's.
Ik zou zeggen: word lid van de VKV als de Volvo oud genoeg is, want daar zijn we tenminste met alle soorten klassieke Volvo's welkom. Veel mensen van hier hebben al een dubbel lidmaatschap.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2017 12:14 #1433450 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 240 register
Willem,
Ben al lid van het 240 register dus das geregeld.
Maar ik ben gewoon niet zo goed in hokjes denken, laatst in elburg een combi sleuteldag mee gemaakt, was erg leuk, 7/9 en 2 serie in een werkplaats.

Je zag daar ook goed de overeenkomsten tussen de auto's.

Maar donateur, ik ben een jaar langer lid gebleven om nog een jaar bij te dragen dat vond ik mooi genoeg.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2017 21:32 #1433465 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic jammer
Jammer Arjan. Zal je missen!

Wie weet tot ooit weer. (Als je 240 weer tot moeder natuur is teruggekeerd bv)

Groeten,
Gerben

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2017 22:08 #1433466 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Jammer. Was erg gezellig!
Jammer. Was erg gezellig!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2017 17:21 #1433485 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zal
je zeker nog wel een keer tegen komen Arjan en ik denk dan in Emmeloord en onkruid vergaat niet moet je maar denken .

Groeten Ted.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC