24. & 25. September 2016 de 25e VKB

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2016 23:00 #1431009 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Score
Hallo Volvisti

Helaas alleen een broekriem gescoord, maar dan wel eentje met verenigingslogo. Na afloop bleek, dat m'n auto in de tussentijd voorzien was van een laagje "zooi" dat schijnbaar door de regen uit de bomen gespoeld is. Waardoor de blik naar links en rechts ernstig gehinderd werd. Dus op de terugweg ook nog maar even door de wasstraat geweest.

BTW in Kruisstraat (een dorpje bij en dat valt onder Rosmalen) aan de Kruisstraat No. 15a zit een kleine, bijna ouderwets aandoende friture. Erg knus, meer dan 5 bij 5 meter is het niet, als het al zo groot is, maar zeker een bezoekje waard. Al geloof ik wel, dat ze een of ander pittig poeder over de frietjes gestrooid hebben. (Bij Pan en Koek links af, even verderop is aan de linkerkant een parkeerplaats)

groetjes

Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2016 08:23 #1431011 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Gisteren naar de VKB geweest.
Gisteren naar de VKB geweest. Prachtig weer en een gezellige drukte. Ik had de indruk dat de V700-stand erg veel aandacht trok met de twee mooie S90's. Een goed idee dus. Als mensen blijven hangen, kunnen we ze interesseren voor de club.
Natuurlijk is die nieuwe gladde S90 een fantastische auto! Maar de blauwe 'klassieke' S90 blijft toch ook een statige auto. Zeker als het zo'n mooi exemplaar is als op onze stand mocht staan. Mooie auto GJ! De stand zag er prachtig en fris uit. Goed gedaan. Daar mogen we trots op zijn.

Verder nog wat zaken gescoord voor de 940: rimpelloze deurpanelen (!), stukkies 'hout' voor in het dashboard en de deuren en een 'nieuwe' binnenverlichting. De oude kwam naar beneden omdat de pootjes waren afgebroken. En een tie wrapje is ook niet ideaal.

Gelukkig ook tijd gehad om met mensen die ik helaas niet elke dag zie, gezellig bij te kletsen. Een prima dagje dus en lekker heen en weer rijden (200 km enkele reis) met de V6. Mooi om op de snelweg achter een 780 te rijden. Dat gebeurt je ook niet elke dag.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
26-09-2016 21:33 #1431032 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic deze
stond op de parkeerplaats, is wel geen 7 of 9 serie maar zo wil ik hem ook voor mijn zoon gaan maken. Ik heb al een originele California import nu alleen de kleur en de wielen. Oja en het interieur en alle opties die er maar te krijgen zijn op een 245.

Heel apart, foto's staan op mijn harde schijf goed maar hier gekanteld. Kan iemand dat ff verhelpen want mij lukt het niet.

• Bas Walhof
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2016 09:06 #1431051 door Bas Walhof
Beantwoord door Bas Walhof in topic wat een beauty !
dit was mijn favoriet ook "vroeger". Blijft echter zeer mooi. Tja, waar vind je ze nog.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC