Oud vrouwtje, 40000 km, 1997
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2016 19:00 #1427907
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic We zijn er weer ,...
Wet een gelul over punten en komma,s
Jongens ,doe eens effen normaal .
Wat moet die auto opbrengen JP ?
Jongens ,doe eens effen normaal .
Wat moet die auto opbrengen JP ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2016 21:14 #1427909
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Precies. Het is een gewone
Precies. Het is een gewone vraag van JP. Dus gewoon een normaal antwoord.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2016 01:20 #1427914
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hela!
Hallo Ted, Jeroen en Fred
Ik verzoek jullie nogmaals om het vriendelijk te houden hier op het forum.
groetjes
Mathy
Ik verzoek jullie nogmaals om het vriendelijk te houden hier op het forum.
groetjes
Mathy
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2016 01:40 #1427918
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Denk dat 1250 (met geluk 1500
Denk dat 1250 (met geluk 1500) wel max is. Die weinige km's maken het geen dure auto. Alleen korte stukjes, weinig warm gedraaid geeft geen positieve bijdrage. Bij oudere mensen heeft koppeling ook 3 x zoveel geleden, met alle respect voor je tante.
Maar 750 lijkt me wat weinig.
Toyota rijd nl eeuwig. En nog minder problemen dan onze vrieskisten (op roest na). Zijn fantastische motoren.
Heb er laatst nog een gereden. Zag eruit also ie vandaag nog de pers in moest maar dat ding reed werkelijk fantastisch.
Grtz
Maar 750 lijkt me wat weinig.
Toyota rijd nl eeuwig. En nog minder problemen dan onze vrieskisten (op roest na). Zijn fantastische motoren.
Heb er laatst nog een gereden. Zag eruit also ie vandaag nog de pers in moest maar dat ding reed werkelijk fantastisch.
Grtz
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2016 07:29 #1427922
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer
dat mijn vraag het zoveelste beginpunt is voor een discussie over iets heel anders.
Als geschreven, het torretje loopt als een naaimachine, de auto rijdt strak en de stoel is rampzalig voor mijn rug; beroerder nog dan de twingo. Maar feitelijk nog zo goed als nieuw dus. Technische staat is 98% zeg maar.
Helaas, de buitenkant vereist een complete spuitbeurt. Zelfs het dak is beschadigd en hier en daar meen ik wat roest te zien bij te diep beschadigd plaatwerk. Het is ook niet een beetje gekrast maar fors. Zeg maar "betonnen paal" langs twee deuren in een keer. Aan beide zijden, en aan de voor- en achterkant. (Ik heb wel foto's maar die staan in mijn dropbox en zijn veel te groot voor de site. Photoshop is gecrasht op mijn mac, die ga ik de volgende week weer herstellen.)
Vooralsnog gaat mijn tante voor de herkansing bij de RDW (Ze moet, hoe herkenbaar, duidelijk! in de spiegels kijken) en als dat lukt blijft-ie bij haar. Als dat niet lukt gaan we verder kijken, inruil of verkoop? Zal het dan wel melden.
Als geschreven, het torretje loopt als een naaimachine, de auto rijdt strak en de stoel is rampzalig voor mijn rug; beroerder nog dan de twingo. Maar feitelijk nog zo goed als nieuw dus. Technische staat is 98% zeg maar.
Helaas, de buitenkant vereist een complete spuitbeurt. Zelfs het dak is beschadigd en hier en daar meen ik wat roest te zien bij te diep beschadigd plaatwerk. Het is ook niet een beetje gekrast maar fors. Zeg maar "betonnen paal" langs twee deuren in een keer. Aan beide zijden, en aan de voor- en achterkant. (Ik heb wel foto's maar die staan in mijn dropbox en zijn veel te groot voor de site. Photoshop is gecrasht op mijn mac, die ga ik de volgende week weer herstellen.)
Vooralsnog gaat mijn tante voor de herkansing bij de RDW (Ze moet, hoe herkenbaar, duidelijk! in de spiegels kijken) en als dat lukt blijft-ie bij haar. Als dat niet lukt gaan we verder kijken, inruil of verkoop? Zal het dan wel melden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2016 18:35 #1427933
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wij
geven gewoon eerlijk antwoord en dat doen we niet zoals jij ,mij eerst uitmaken voor klootzak en dan nog vragen of ik er alstublieft een verhaaltje eraf wil halen
Groeten Ted.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2016 18:38 #1427934
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sorry voor bovenstaand bericht
Dit gaat over het modereren van Marthy,heb namelijk een droevig bericht van hem ontvangen en zal daar werk van maken.
Groeten Ted.
Groeten Ted.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2016 21:07 #1427940
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Noch
Hallo Ted
Je hebt noch een droevig bericht gehad, noch heb ik je voor klootzak uitgemaakt.
Jij hebt iemand een "k*zak" genoemd op het forum. Daarop heb ik jou een privebericht gestuurd met de dringende vraag om je opmerking over die persoon te verwijderen. Ik heb daarbij "k*zak" boven het PBtje gezet, om ervoor te zorgen dat je begreep om welke opmerking het ging. Jij hebt overigens voor deze spelling gekozen.
groetjes
Mathy
Je hebt noch een droevig bericht gehad, noch heb ik je voor klootzak uitgemaakt.
Jij hebt iemand een "k*zak" genoemd op het forum. Daarop heb ik jou een privebericht gestuurd met de dringende vraag om je opmerking over die persoon te verwijderen. Ik heb daarbij "k*zak" boven het PBtje gezet, om ervoor te zorgen dat je begreep om welke opmerking het ging. Jij hebt overigens voor deze spelling gekozen.
groetjes
Mathy
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2016 21:17 #1427941
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Gesloten
En laten we het nu in andere topics weer over onze auto's hebben.
Gesloten!
Gesloten!
Moderators: Jerry Stam