Site van Ecris/GCP is vernieuwd
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2016 01:20 #1105112
door Mathy van Nisselroy
Site van Ecris/GCP is vernieuwd is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Zoals de meesten hier waarschijnlijk wel weten, is Ecris/GCP het klassiekermagazijn van Volvo Cars in Zweden. Onderdelen die nog maar in kleinere hoeveelheden aanwezig zijn in de magazijnen van Volvo, worden verplaatst naar Ecris/GCP. Daarnaast schijnen ze originele onderdelen te reviseren.
Een paar minuten geleden zag ik, dat <a href=" www.gcp.se/en/?currency=EUR " target="_blank">de site van GCP volledig vernieuwd is. Het ziet er allemaal een stuk moderner uit. En er zijn onderdelencatalogi toegevoegd. Ook voor modellen die tot nog toe niet genoemd werden op de site.
Een kleine tip: Wat bij GCP op de plank ligt, kan gewoon bij/door de Volvo dealer besteld worden. Al zul je sommige dealers daar aan moeten herinneren. Bestellen bij de dealer betekent dat je de porto vanuit Zweden uitspaart (en dat kan best een aardig bedrag zijn). Daarnaast heb ik al mogen beleven, dat een onderdeel bij de dealer goedkoper is dan bij GCP. Al ligt dat er misschien aan, dat ik bij de dealer van mijn keuze (lees: de magazijnman van mijn keuze) nooit hoef te vragen om korting.
groetjes
Mathy
Zoals de meesten hier waarschijnlijk wel weten, is Ecris/GCP het klassiekermagazijn van Volvo Cars in Zweden. Onderdelen die nog maar in kleinere hoeveelheden aanwezig zijn in de magazijnen van Volvo, worden verplaatst naar Ecris/GCP. Daarnaast schijnen ze originele onderdelen te reviseren.
Een paar minuten geleden zag ik, dat <a href=" www.gcp.se/en/?currency=EUR " target="_blank">de site van GCP volledig vernieuwd is. Het ziet er allemaal een stuk moderner uit. En er zijn onderdelencatalogi toegevoegd. Ook voor modellen die tot nog toe niet genoemd werden op de site.
Een kleine tip: Wat bij GCP op de plank ligt, kan gewoon bij/door de Volvo dealer besteld worden. Al zul je sommige dealers daar aan moeten herinneren. Bestellen bij de dealer betekent dat je de porto vanuit Zweden uitspaart (en dat kan best een aardig bedrag zijn). Daarnaast heb ik al mogen beleven, dat een onderdeel bij de dealer goedkoper is dan bij GCP. Al ligt dat er misschien aan, dat ik bij de dealer van mijn keuze (lees: de magazijnman van mijn keuze) nooit hoef te vragen om korting.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- noppen20
- Junior lid
-
Minder
Meer
10-03-2016 09:23 #1426558
door noppen20
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Beantwoord door noppen20 in topic Bedankt voor de tip!
Bedankt voor de tip!
Tevens is daar elke catalogus als pdf te download.
Werkt net wat fijner dan die online versie vind ik persoonlijk.
Tevens is daar elke catalogus als pdf te download.
Werkt net wat fijner dan die online versie vind ik persoonlijk.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2016 11:44 #1426566
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ha, een PDF catalogus, ik ben
Ha, een PDF catalogus, ik ben benieuwd!
Vond het altijd erg nuttig dat Wagner en Gunther die ook hadden, maar sinds hun site vernieuwd is hebben ze die helaas niet meer...
Vond het altijd erg nuttig dat Wagner en Gunther die ook hadden, maar sinds hun site vernieuwd is hebben ze die helaas niet meer...
- noppen20
- Junior lid
-
Minder
Meer
10-03-2016 15:18 #1426584
door noppen20
Beantwoord door noppen20 in topic Volgens mij wel
Volgens mij hebben die em nog wel online staan....
Of ben ik nou gek?
www.ersatzteile-wug.de/de/Kataloge-Datenblaetter.html
Of ben ik nou gek?
www.ersatzteile-wug.de/de/Kataloge-Datenblaetter.html
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2016 14:55 #1426628
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ha, dat is mooi! Je hebt 'm
Ha, dat is mooi! Je hebt 'm teruggevonden!
Ik had de site in het engels staan, en dan heb je dat menu niet...
Ik had de site in het engels staan, en dan heb je dat menu niet...
Moderators: Jerry Stam