laatste reactie / wijzigen bericht

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2016 17:57 #1105108 door V700 register
laatste reactie / wijzigen bericht is gemaakt door V700 register
Geen idee of dit de plek is waar ik deze feedback mag plaatsen maar als de kolom [Laatste reactie] breder zou zijn, passen er meer regels op het scherm - handig voor het overzcht.
Buiten dat, zou ik het erg op prijs stellen als ik een ingediend bericht dan wel reactie op een bericht kan bewerken, enkel en alleen om foutjes te corrigeren.... Op werkelijk ieder forum kan dit wel.........

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• noppen20
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
10-03-2016 09:17 #1426557 door noppen20
Beantwoord door noppen20 in topic kan ik me ook wel in vinden
Ik kan me er ook wel in vinden om je reactie te wijzigen.
Al is het alleen maar om stomme d/t fouten er uit te halen ;)

Dit is ongetwijfeld mogelijk, maar geen idee hoeveel werk er achter de schermen voor nodig is...

Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2016 09:25 #1426559 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Nou, het is een kwestie van
Nou, het is een kwestie van centen. Wijzigingen aan de website worden deels door de leden gedaan en deels extern (en moeten dus betaald worden). De middelen van de vereniging zijn beperkt en worden door de leden opgehoest.

Dus ik snap wel dat jullie dat willen (het is ook niet echt handig hoe het nu is, dat geef ik meteen toe).... maar als niet lid dragen jullie financieel niet bij....

Volgende week zaterdag is de jaarlijkse Algemene LedenVergadering. Daar kan aan de orde komen hoe met dit soort zaken om te gaan. Jullie signaal is natuurlijk helder. Dan kunnen de leden daarover hun mening geven en kunnen we een besluit nemen.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2016 11:48 #1426568 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Tja, zolang we stijfkoppig
Tja, zolang we stijfkoppig blijven volhouden dat een CMS als forum moet kunnen functioneren, zullen we maatwerk voor de simpelste dingen blijven houden.
De keuze van drupal-voor-alles leek indertijd wel zinvol, maar is achteraf gezien best een kostbare voor de vereniging gebleken. Terug naar een "platte" site die we met Drupal onderhouden, en een los forum met specifieke forum-software moeten we misschien maar weer eens in de groep gooien zaterdag...

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2016 13:41 #1426578 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Vinkje
Hallo Volvisti

Misschien is dit wel gewoon een optie die met een vinkje op de juiste plek aan te zetten is.

groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2016 13:48 #1426579 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goedkoop
Ik denk dat we naar een simpele goedkope en beheersbare oplossing moeten, los van welke techniek het is.
Ik ben niet per definitie tegen Drupal, maar het moet wel beter en goedkoper dan nu.

Laten we maar eens op de ALV instappen om te zien wat er daar uitkomt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2016 15:54 #1426587 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goedkoop
Het was 10 jaar lang erg goedkoop, namelijk volledig gratizzz, en functioneerde prima zowel technisch als sociaal. Nu niet alleen duur maar ook met minder functionaliteit en flexibiliteit. Gaan jullie het ook over de oorzaak hebben waarom dat nu niet meer lijkt te kunnen... daar zit nl de crux. Ieder tool heeft beheer en onderhoud nodig en een mens die het wil doen (en een bestuur met voldoende respect daarvoor.. oeps, die zal blijven komen zolang de club dat niet oplost). Drupal of welk ander tool dan ook is niet moeilijk maar kost wel wat toewijding inderdaad.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2016 18:27 #1426589 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Beheer
Eigenlijk gewoon simpel: Als het goedkoper moet, moeten we het zelf doen. Op dit moment slagen we er als vereniging niet in om het beheer en onderhoud zelf te doen.

Alle wensen kan ik laten vervullen, maar dat kost nu geld dat ik niet kan (en mag) uitgeven. Als ik al iets uitgeef is dat rondom echte problemen (bijv. search van Google op auto's / spammers).

Als we op de ALV zouden besluiten iets te veranderen kost dat ook geld.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2016 18:44 #1426591 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet volgende week
Niet volgende week Lex,
Maar a.s. zaterdag, 12 maart.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2016 22:02 #1426599 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Optie
Hallo Jerry

Je schreef : Eigenlijk gewoon simpel: Als het goedkoper moet, moeten we het zelf doen. Op dit moment slagen we er als vereniging niet in om het beheer en onderhoud zelf te doen.

Maar sommige zaken kunnen we zelf aanpassen cq aanzetten. En dat gebeurt momenteel ook niet.

groetjes

Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC