Lente ?!?
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
29-02-2016 17:41 #1105076
door Pascal Kogelman
Lente ?!? is gemaakt door Pascal Kogelman
Gisteren en vandaag liet de zon zich van haar beste kant zien hier in het Oosten van het land.
Daarom genoten van het rijden met open dak, de krokussen die in de perkjes de grond uit schieten en de frisse geur van de natuur.
Ik ben blij met mijn door Webasto vorig jaar gereviseerde schuif/kanteldak. Ook in de winter werkt deze feilloos (vanzelfsprekend wacht ik wel tot er geen ijs meer op ligt)
De ECC op automatisch, waardoor het in de 940 heerlijk 19 graden bleef. De ECC regelde constant perfect bij om de binnentemp. op de gewenste stand te houden.
Je voelde de warme lucht langs je heen stromen terwijl het buiten toch zo'n 13 graden koeler is. Ik kreeg een beetje cabrio gevoel. Het duurt niet lang of de lente komt er aan.
Wat is het toch heerlijk rijden in een 940!
Daarom genoten van het rijden met open dak, de krokussen die in de perkjes de grond uit schieten en de frisse geur van de natuur.
Ik ben blij met mijn door Webasto vorig jaar gereviseerde schuif/kanteldak. Ook in de winter werkt deze feilloos (vanzelfsprekend wacht ik wel tot er geen ijs meer op ligt)
De ECC op automatisch, waardoor het in de 940 heerlijk 19 graden bleef. De ECC regelde constant perfect bij om de binnentemp. op de gewenste stand te houden.
Je voelde de warme lucht langs je heen stromen terwijl het buiten toch zo'n 13 graden koeler is. Ik kreeg een beetje cabrio gevoel. Het duurt niet lang of de lente komt er aan.
Wat is het toch heerlijk rijden in een 940!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-02-2016 19:23 #1426240
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wachten
Ook gisteren en vandaag genoten van het weer .Morgen 1 Maart en mag Slurpje weer de weg op .Het zal wel niet zo mooi weer zijn,..... rot schrikkeljaar !
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-02-2016 21:19 #1426247
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik zou nog even wachten en
Ik zou nog even wachten en Slurpje nog een paar dagen of weken op stal houden. Waarom zou je 'm tenslotte blootstellen aan alle pekel die nog steeds op de wegen wordt uitgestrooid bij de minimale nachtvorstjes van nu?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-03-2016 18:15 #1426305
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vandaag ook de 244 weer even
Vandaag ook de 244 weer even wat kilometers laten draaien.
Wat rijdt dat ding toch heerlijk.
Zijdezachte BW55 ondanks dat je wel eens hoort dat ze wat bokkig zijn.
Oh excuus, dit is 700 forum....
Wat rijdt dat ding toch heerlijk.
Zijdezachte BW55 ondanks dat je wel eens hoort dat ze wat bokkig zijn.
Oh excuus, dit is 700 forum....

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-03-2016 19:47 #1426307
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vandaag de kinderen in het
Vandaag de kinderen in het zonnetje naar school gebracht en om 12 uur ook weer gehaald met het schuifdak open: vanmiddag 16.30 uur: hevige storm en daarna een sneeuwstorm!!!!!
Ik laat de winterbanden nog maar even zitten!
Ik laat de winterbanden nog maar even zitten!
Moderators: Jerry Stam