Met ingang van heden geen lid meer vd V700 club
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2016 21:17 #1424582
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja....
Arjan. 25 jaar en ouder.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2016 21:27 #1424583
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Klopt.
Ja, dat klopt Arjan.
Over vijf jaar kan ik daar lid worden, als ze modeljaar aanhouden zes jaar.
Het is hun keuze, hoe hou je potentiële leden buiten de deur.
Groeten,
Over vijf jaar kan ik daar lid worden, als ze modeljaar aanhouden zes jaar.
Het is hun keuze, hoe hou je potentiële leden buiten de deur.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2016 21:46 #1424584
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel een goed idee voor
Wel een goed idee voor onderdelen misschien ook ja!
Als daar ook nog kennis aanwezig is, best een goed alternatief ook.
Als daar ook nog kennis aanwezig is, best een goed alternatief ook.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2016 22:32 #1424585
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic VKV.
Leuke club. Wel groot in vergelijking tot hier. Aardige gasten in het bestuur. Heb er mee te maken gehad vanwege de samenwerking met het V.O.D..
Hans Lieferink, bij velen nog wel bekend uit het verleden, is er al een aantal jaren penningmeester. Ben lid geworden, even weg geweest vanwege tijdgebrek, maar sinds vorig jaar toch maar weer lid geworden. Tenslotte zijn de 700 en de 480 inmiddels VKV toegelaten auto's. Het één kan tenslotte prima naast het andere, nietwaar?
Groeten, Jan.
Hans Lieferink, bij velen nog wel bekend uit het verleden, is er al een aantal jaren penningmeester. Ben lid geworden, even weg geweest vanwege tijdgebrek, maar sinds vorig jaar toch maar weer lid geworden. Tenslotte zijn de 700 en de 480 inmiddels VKV toegelaten auto's. Het één kan tenslotte prima naast het andere, nietwaar?
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2016 06:26 #1424588
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hier
ook lid geworden van de VKV tijdens de VKB in Rosmalen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2016 09:30 #1424589
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben dus al heel lang lid van
Ben dus al heel lang lid van de VKV, en blijf lid hier, zo komt de boel vanzelf bijelkaar hè?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2016 12:23 #1424590
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dit jaar op 25-4.....
Wordt mijn fijne 740 .... 25 jaar.
Want van 1991.
Groet Marcel
De groene draak
744 "91 aut.olivegreen.
Want van 1991.
Groet Marcel
De groene draak
744 "91 aut.olivegreen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2016 18:49 #1424593
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic my 50 cents...
@ Ton: Ik weet, je hebt nogal een aversie tegen Facebook Ton maar ik zou je toch aanraden om je daar ook aan te melden bij de GVVV. Zoals in een andere topic terloops vermeld zijn achter de schermen Paul A.en Ton L druk bezig met e.e.a. te stroomlijnen en de puntjes op de i te zetten.
De eerste rondrit is al gepland, de eerste sleuteldagen ook waarvan sommige zelfs op bekende adressen. Bovendien zijn alle (gezellige) Volvoliefhebbers welkom en daar hoor je toch wel bij. De hoofdmoot zijn natuurlijk 940-740-240 140 bezitters maar ook de nieuwere types en de nog oudere types worden niet scheef aangekeken! Aangezien we hemelsbreed 15 km van elkaar wonen wil ik je graag overtuigen van de toegevoegde waarde en meer dan leuke aanvulling van deze facebookgroep. Laten we dus nu eens afspreken onder het genot van een drankje bij de Rijper eilanden!
@ Frits, ik begrijp je reactie en je besluit dat ik overigens volkomen logisch vind. De ex bestuursleden hebben blijkbaar nog steeds niets geleerd van het verleden. Deze wanbeleiderspuist zal helaas nog lang groot-ego-narcisme blijven na-etteren vrees ik.
Mogelijk is de komende sleuteldag van 30 januari de laatste die ik voor de v700vereniging ga organiseren ook al heb ik er daarna nog 3 gepland. Nu de excuses uitblijven aan ons; de zogenaamde doch niet benoemde meelopers, is mijn hoop op een gezellige vereniging nagenoeg geheel verdwenen. Uiteraard kunnen ze dan vergenoeglijk in hun vuistje lachen. Zoals Ton L. al in de aanloop van de BALV in een open brief heeft geschreven; in dit conflict zijn enkel verliezers. Ik hoop echter dat nog meer leden het ware gezicht van deze ex-bestuursleden zullen ontdekken en daarnaar adequaat zullen handelen. Enkel dan, en dan alleen, heeft de vereniging nog een kans en wil ik graag blijven meedoen. Ik wacht nu nog af tot de komende ALV en neem dan een besluit of ik mijn regiocoördinatorpijp aan Maarten geef en/of mijn lidmaatschap beëindig.
Vriendelijke groeten, Rudiger
De eerste rondrit is al gepland, de eerste sleuteldagen ook waarvan sommige zelfs op bekende adressen. Bovendien zijn alle (gezellige) Volvoliefhebbers welkom en daar hoor je toch wel bij. De hoofdmoot zijn natuurlijk 940-740-240 140 bezitters maar ook de nieuwere types en de nog oudere types worden niet scheef aangekeken! Aangezien we hemelsbreed 15 km van elkaar wonen wil ik je graag overtuigen van de toegevoegde waarde en meer dan leuke aanvulling van deze facebookgroep. Laten we dus nu eens afspreken onder het genot van een drankje bij de Rijper eilanden!
@ Frits, ik begrijp je reactie en je besluit dat ik overigens volkomen logisch vind. De ex bestuursleden hebben blijkbaar nog steeds niets geleerd van het verleden. Deze wanbeleiderspuist zal helaas nog lang groot-ego-narcisme blijven na-etteren vrees ik.
Mogelijk is de komende sleuteldag van 30 januari de laatste die ik voor de v700vereniging ga organiseren ook al heb ik er daarna nog 3 gepland. Nu de excuses uitblijven aan ons; de zogenaamde doch niet benoemde meelopers, is mijn hoop op een gezellige vereniging nagenoeg geheel verdwenen. Uiteraard kunnen ze dan vergenoeglijk in hun vuistje lachen. Zoals Ton L. al in de aanloop van de BALV in een open brief heeft geschreven; in dit conflict zijn enkel verliezers. Ik hoop echter dat nog meer leden het ware gezicht van deze ex-bestuursleden zullen ontdekken en daarnaar adequaat zullen handelen. Enkel dan, en dan alleen, heeft de vereniging nog een kans en wil ik graag blijven meedoen. Ik wacht nu nog af tot de komende ALV en neem dan een besluit of ik mijn regiocoördinatorpijp aan Maarten geef en/of mijn lidmaatschap beëindig.
Vriendelijke groeten, Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2016 23:49 #1424648
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer
dat je bedankt hebt Frits,maar ik kan dat heel goed begrijpen hoor en vooral na het op de site zetten met het berichtje van onze vriend MdR lekker handig om dat er zo maar op te zetten,is ook niet verwijderd zoals alle berichten die normaal niet door de beugel kunnen ,maar heeft waarschijnlijk te maken met een soort vriendjes politiek onder elkaar,zal wel is mijn idee,je kan natuurlijk ook normaal iets schrijven,jammer dat leden bedanken zoiets komt beter over .
Groeten Ted en welterusten .
Groeten Ted en welterusten .
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
12-01-2016 12:26 #1424660
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Tendentieus
Frits, jouw frustratie en verontwaardiging over de geciteerde opmerkingen begrijp ik - samen met veel andere leden die hun misnoegen daarover inmiddels hebben geuit - heel goed. En waarschijnlijk is er - zoals gebruikelijk bij dergelijke kwesties - sprake van een overgrote meerderheid aan ontstemde leden die daar om begrijpelijke redenen verder het zwijgen toe wenst te doen. Ik was een van hen. Vanuit het standpunt dat we gezamenlijk vooral vooruit dienen te kijken. En ons omwille van de constructieve cultuur binnen onze vereniging niet opnieuw moeten laten af/misleiden door op persoonlijke titel geuite frustraties.
Maar nadat mijn eerste verbijstering en verontwaardiging over de gewraakte opmerking(en) zijn gezakt, moet me node van het hart dat ik niet begrijp waarom er naar aanleiding van minder kwalijke opmerkingen wél gemodereerd wordt (en is) en uitlatingen van o.a MdR gewoon blijven staan, ondanks de tendentieuze, verwerpelijke teneur daarvan. Die bovendien zouden kunnen worden gelezen als oproep tot 'heksenjacht' op de zogenoemde 'meelopers'. Overigens ook een uiterst denigrerende omschrijving van leden die er een eigen mening op nahouden en zich daarover durven uitspreken. Leve de pluriforme democratie!
Voorlopig troost ik me met de gedachte dat de gewraakte uitspraken zó sneu zijn en voor zichzelf spreken, dat het interim-bestuur het kennelijk (nog) niet nodig vindt om in te grijpen. Of dat verstandig is, zal op de komende ledenvergadering blijken waar een en ander beslist aan de orde zal worden gesteld. Per slot: hoeveel opzeggingen zijn de frustraties van één enkel lid waard.
Adriaan
Maar nadat mijn eerste verbijstering en verontwaardiging over de gewraakte opmerking(en) zijn gezakt, moet me node van het hart dat ik niet begrijp waarom er naar aanleiding van minder kwalijke opmerkingen wél gemodereerd wordt (en is) en uitlatingen van o.a MdR gewoon blijven staan, ondanks de tendentieuze, verwerpelijke teneur daarvan. Die bovendien zouden kunnen worden gelezen als oproep tot 'heksenjacht' op de zogenoemde 'meelopers'. Overigens ook een uiterst denigrerende omschrijving van leden die er een eigen mening op nahouden en zich daarover durven uitspreken. Leve de pluriforme democratie!
Voorlopig troost ik me met de gedachte dat de gewraakte uitspraken zó sneu zijn en voor zichzelf spreken, dat het interim-bestuur het kennelijk (nog) niet nodig vindt om in te grijpen. Of dat verstandig is, zal op de komende ledenvergadering blijken waar een en ander beslist aan de orde zal worden gesteld. Per slot: hoeveel opzeggingen zijn de frustraties van één enkel lid waard.
Adriaan
Moderators: Jerry Stam