Uitje naar de Champagne - INSCHRIJVING GESLOTEN

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2016 17:04 #1426408 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic interessant
Het klinkt interessant..

heb je ook ideeën voor Hotels in de buurt?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2016 20:30 #1426409 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er is een camping in Epernay
Er is een camping in Epernay en ik heb wat adressen voor je van hotels/herbergen in de buurt ja.
Een PBtje naar mij en ik kan wat voor je regelen.
Als het goed is komt er dit weekend de goedkeuring van het bestuur van de club hier en kunnen we verder...

Wordt hopelijk snel vervolgd!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2016 23:10 #1426411 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Artikeltje
Hallo Chris

Zal lastig worden, de mooiste foto's voor de Factor uit te kiezen.

groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2016 11:01 #1426425 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verhinderd
Ik ben dat weekend helaas verhinderd, de week erna heb ik een aannemer over de vloer voor wat grond en graafwerk dus ik ben dat weekend druk met alle voorbereidingen.
Jammer, leuk initiatief en een buitenlandse trip levert altijd leuke plaatjes op voor de Factor dus als Chris er ook heen gaat dan kunnen we wel wat verwachten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2016 12:50 #1426428 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik maak zowieso een verslag
Ik maak zowieso een verslag hoor, hopelijk met inbreng van wat mensen die komen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2016 17:00 #1426657 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo, de voorbereidingen zijn
Zo, de voorbereidingen zijn klaar en het belooft een leuke dag te gaan worden!
We verzamelen 's ochtends rond 9 uur bij de "Auberge Champenoise" te Moussy, dat is net onder Epernay. Ontvangst met koffie en lekkers, daarna rond 10 uur afreizen naar "Le musée de la vigne et du vin" in Mesnil sur Oger, en rond 12.30 uur gaan we terug naar de Auberge voor een goed diner vanaf 13 uur ("repas du midi", dus op z'n Frans).
Tegen 15.30 kunt u met de eigen auto vertrekken voor een leuke rondrit door het Champagne gebied, u krijgt genoeg heuvels en vergezichten te zien, om maar te zwijgen van de uitgestrekte wijnvelden! De rit is ongeveer 65 kilometer en u wordt ergens tussen 17 en 18 uur terugverwacht in de Auberge voor een glaasje Champie of een ander drankje..
Onderweg is ruim de mogelijkheid om foto's te maken, te genieten van uitzichten en eventueel bij één vande zeer vele onafhankelijke Champagnehuizen wat inkopen te doen......elke dorp heeft vele producenten!
De site van de Auberge: <a href=" www.auberge-champenoise.fr/hotel-visite-maison-champagne.php " target="_blank"> www.auberge-champenoise.fr/hotel-visite-maison-champagne.php
De site van het museum: <a href=" www.champagne-launois.fr/fr/le-musee " target="_blank"> www.champagne-launois.fr/fr/le-musee
De route kunt u downloaden op: <a href=" www.routeyou.com/fr-fr/route/view/424446...de-france-avril-2016 " target="_blank"> www.routeyou.com/fr-fr/route/view/424446...de-france-avril-2016
U kunt de route dan al zien, en vervolgens kunt u hem downloaden op uw Garmin of TomTom, en anders via de app "Osmand" naar de smartphone. 'Dit werkt als volgt de app Osmand installeren op uw smartphone, vervolgens de route downloaden als GPX bestand op uw computer, vervolgens via de computer het bestand op uw telefoon zetten in de map van OSMAND: tracks. Ik heb hem op de microSD staan en dat werkt ook...)
Het inschrijfformulier is hier te downloaden als PDF: freepdfhosting.com/a9ebc8a0ef.pdf

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2016 22:05 #1426668 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmm!...
Ziet er goed uit. Ik ga mij denk ik inschrijven!! Heel goed initiatief!

Mss kan ik nog een medereiziger vinden. Ik neem aan dat het maximum aantal inschrijvingen is bepaald op het aantal auto's? Hoop ik? :-)
Een hotelovernachting (of twee overnachtingen denk ik; de dag ervoor en de dag van het treffen) zal ik dan zelf wel regelen, ergens in de buurt.
Ik stuur je het forumlier op van zodra ik bevestiging heb van de medereiziger.

Leuk initiatief, top! En hopen op goed weer natuurlijk.

Amicalement,

Robert

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2016 08:47 #1426679 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als je wat hotel-mogelijkheden
Als je wat hotel-mogelijkheden wilt, kan ik je die geven hoor..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2016 11:24 #1426682 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ingeschreven
Heb mij ingeschreven voor die tourrit!
Een hotel vinden is geen probleem in die streek, dat lukt wel. Ik ga zelf even kijken. Dank voor het aanbod en tot ziens de 16-e april!

Ik kom evenwel met de Volvo, en niet mijn Renault landbouwtrekker hoewel die Renault zeker binnen de smaken zou vallen bij de Fransen; het is namelijk een zeldzaam en welgezien exemplaar in Frankrijk :-)

Tot dan,

Robert

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2016 12:26 #1426685 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk! Je kunt ook zoeken naar
Leuk! Je kunt ook zoeken naar een "Bed and Breakfast" oftewel "Chambres d' Hotes":
www.chambres-hotes.fr/chambres-hotes_epernay_20621.html

Ter info: Pierry ligt tegen Moussy aan, St. Martin d'Ablois is maar ietsje verder en in Brugny woon ik.........

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC