Sports Edition gescoord
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2015 21:45 #1104424
door V700 register
Sports Edition gescoord is gemaakt door V700 register
Per ongeluk dus!
Ik had helaas geen gelegenheid om de VKB te bezoeken: ik had een week ervoor van een kennis en mede-VKV lid voor een mooie prijs een groene 940 gekocht. Ongezien, ja, op drie foto's die wat kleine schades lieten zien. Wel met nieuwe spullen als distributie, voorbanden etc. etc.
Met Alexander geregeld dat hij hem aan de andere kant van het land zou ophalen en dan reed ik deze zaterdag naar hem toe om van alles van de trouwe turqoise over te zetten op de groene. Natuurlijk heeft Alexander het meeste gedaan want aan de meestersleutelaar kan ik niet tippen!
Oorzaak van deze actie: na 2 jaar wilde de franse rdw de lpg installatie keuren, dat was over het hoofd gezien toen ik hem importeerde. Er moest weer het een en ander aan de auto gebeuren en het risico op eerst geld uit geven en dan een afkeur was me te groot.
Alexander heeft de hele week besteed aan het professionneel poetsen van de auto en hij ziet er heel anders uit dan op de foto's! Verrassing nummer twee: het is een Sports Edition, de enige waarvoor ik mijn 940 ooit zou willen ruilen, ivm de lsd achteras! Het geluk is met de domme zullen we maar zeggen!
Hij heeft me keurig thuisgebracht (573 kilometer) op zondag met een trailer erachter met mijn 144 erop, vol bepakt met 780, 140 en 940 onderdelen,4 wolfracevelgen voor de 144, 2 velgen met band van de 940, hagelslag, pindakaas en thee, en nog veel meer zooi....
Dinsdag naar de franse apk en snel een kenteken aanvragen en dan: rijden met het dakje open!
Ik had helaas geen gelegenheid om de VKB te bezoeken: ik had een week ervoor van een kennis en mede-VKV lid voor een mooie prijs een groene 940 gekocht. Ongezien, ja, op drie foto's die wat kleine schades lieten zien. Wel met nieuwe spullen als distributie, voorbanden etc. etc.
Met Alexander geregeld dat hij hem aan de andere kant van het land zou ophalen en dan reed ik deze zaterdag naar hem toe om van alles van de trouwe turqoise over te zetten op de groene. Natuurlijk heeft Alexander het meeste gedaan want aan de meestersleutelaar kan ik niet tippen!
Oorzaak van deze actie: na 2 jaar wilde de franse rdw de lpg installatie keuren, dat was over het hoofd gezien toen ik hem importeerde. Er moest weer het een en ander aan de auto gebeuren en het risico op eerst geld uit geven en dan een afkeur was me te groot.
Alexander heeft de hele week besteed aan het professionneel poetsen van de auto en hij ziet er heel anders uit dan op de foto's! Verrassing nummer twee: het is een Sports Edition, de enige waarvoor ik mijn 940 ooit zou willen ruilen, ivm de lsd achteras! Het geluk is met de domme zullen we maar zeggen!
Hij heeft me keurig thuisgebracht (573 kilometer) op zondag met een trailer erachter met mijn 144 erop, vol bepakt met 780, 140 en 940 onderdelen,4 wolfracevelgen voor de 144, 2 velgen met band van de 940, hagelslag, pindakaas en thee, en nog veel meer zooi....
Dinsdag naar de franse apk en snel een kenteken aanvragen en dan: rijden met het dakje open!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2015 22:03 #1422063
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd!
En dan had ik nog gehoopt op een paar mooie foto's onder het topic...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2015 22:21 #1422064
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Komen ook, maar ik ben net
Komen ook, maar ik ben net verhuisd en de franse kpn heeft er weer eens een zooitje van gemaakt: geen telefoon en internet... Alleen de tablet en da's niet ideaal....
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2015 09:23 #1422071
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Goede (en gelukkige vondst)
Zitten de speciale nivomats en verlagingsveren er ook nog onder? Meen dat de sports edition ook in Frankrijk was geleverd en dat ik daar een foldertje van heb.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2015 12:23 #1422074
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hij staat inderdaad wat lager
Hij staat inderdaad wat lager, dus ik denk het wel. De niveaumats zijn m.i. Niet helemaal fris.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2015 14:29 #1422078
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien heb je een kopietje
Misschien heb je een kopietje voor me van die folder, daar zou ik blij mee zijn!
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2015 20:41 #1422082
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Dan is de totale score van
Dan is de totale score van dit weekend dus drie auto's Tom.
Groeten,
Bijlage Volvomodellen.jpeg niet gevonden
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2015 08:31 #1422084
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha, ha, inderdaad Ton! En
Ha, ha, inderdaad Ton! En nogmaals dank, ook aan Hedwig voor de zweedse tip!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2015 08:33 #1422085
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eigenlijk vier, want mijn
Eigenlijk vier, want mijn geliefde 144 ging op de trailer mee naar huis!
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2015 08:36 #1422086
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic De folder is in het Frans
Maar is helaas toch voor Belgie (BEF)
<a href=" volvo700vereniging.nl/sites/default/publ...sports%20edition.pdf ">LINK
<a href=" volvo700vereniging.nl/sites/default/publ...sports%20edition.pdf ">LINK
Moderators: Jerry Stam