Niet Volvo, wel aanhanger (W123)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-09-2015 01:24 #1104384
door Mathy van Nisselroy
Niet Volvo, wel aanhanger (W123) is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieHallo Volvisti
Voor wie naast de Volvo nog een W123 heeft. Met foto's van de ontstaansgeschiedenis. Zie <a href="" target="_blank">hier.
Wel opschieten, de veiling loopt af over 25 dagen.
groetjes
Mathy
Voor wie naast de Volvo nog een W123 heeft. Met foto's van de ontstaansgeschiedenis. Zie <a href="" target="_blank">hier.
Wel opschieten, de veiling loopt af over 25 dagen.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-09-2015 22:07 #1421897
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Leuk hebbeding.
Mathy, leuk hebbeding om achter mijn 200D te hangen. Maar voor de prijs die de aanbieder in zijn hoofd heeft, gaat dat hem toch niet worden.
Bovendien is de kofferbak van een w123 mega groot en als overnachting prefereer ik toch een goed hotel of B&B adres. Kamperen is sowieso niet mijn ding en een sleurhut al helemaal niet.
Maar het is een leuk ding waar de maker heel veel tijd en creativiteit in heeft gestoken.
In ieder geval leuk om te zien.
Groeten, Jan.
Bovendien is de kofferbak van een w123 mega groot en als overnachting prefereer ik toch een goed hotel of B&B adres. Kamperen is sowieso niet mijn ding en een sleurhut al helemaal niet.
Maar het is een leuk ding waar de maker heel veel tijd en creativiteit in heeft gestoken.
In ieder geval leuk om te zien.
Groeten, Jan.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2015 22:56 #1421918
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ratio
Hallo Jan
Ja, die prijs vond ik ook al wat aan de hoge kant.
Kamperen is ook niet mijn ding. Om 1000 redenen. Ik zou de aanhanger ook niet als slaapplaats gebruiken, dan slaap ik liever in de auto als het moet. En op de snelweg duurt de reis ook weer net wat (te) lang(er). Maar een dergelijke aanhanger heeft gewoon iets...
Maar goed dat ons verstand meestal zegeviert over onze emotie.
groetjes
Mathy
PS mocht er iemand op het idee komen een optisch net zo geslaagde aanhanger voor de Volvo 700 te maken, dan hoop ik dat daar een mooi artikel voor de Factor 700 over wordt geschreven. Ik kijk er nu al naar uit!
Ja, die prijs vond ik ook al wat aan de hoge kant.
Kamperen is ook niet mijn ding. Om 1000 redenen. Ik zou de aanhanger ook niet als slaapplaats gebruiken, dan slaap ik liever in de auto als het moet. En op de snelweg duurt de reis ook weer net wat (te) lang(er). Maar een dergelijke aanhanger heeft gewoon iets...
Maar goed dat ons verstand meestal zegeviert over onze emotie.
groetjes
Mathy
PS mocht er iemand op het idee komen een optisch net zo geslaagde aanhanger voor de Volvo 700 te maken, dan hoop ik dat daar een mooi artikel voor de Factor 700 over wordt geschreven. Ik kijk er nu al naar uit!
Moderators: Jerry Stam