spin
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2015 14:32 #1103996
door V700 register
spin is gemaakt door V700 register
Er woont al een tijdje een spin in mijn linker buitenspiegel.
Iedere morgen is er een werkelijk imposant nieuw web gespannen tussen de spiegel en groot deel van het raam en de deur.
De spin is heel ijverig want als ik het dan weg haal (geen polonaise aan mijn Volvo!) dan is hij na een paar uur weer geheel hersteld.
Hij (Zij?) laat zich echter nooit zien.
Hoe ga ik dat diertje uitleggen dat ie maar weer eens ergens anders moet gaan wonen..
(dit is nou nog eens een echte kletskoek topic)
Iedere morgen is er een werkelijk imposant nieuw web gespannen tussen de spiegel en groot deel van het raam en de deur.
De spin is heel ijverig want als ik het dan weg haal (geen polonaise aan mijn Volvo!) dan is hij na een paar uur weer geheel hersteld.
Hij (Zij?) laat zich echter nooit zien.
Hoe ga ik dat diertje uitleggen dat ie maar weer eens ergens anders moet gaan wonen..
(dit is nou nog eens een echte kletskoek topic)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2015 15:18 #1419314
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Feestje
Uuhhh, een vliegentaart bakken en die ver van je auto zetten? Wel een uitnodiging sturen, anders komt hij/zij natuurlijk nooit...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2015 15:40 #1419315
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb dat ook....
Bij míj woont hij rechts,en ook na verschillende wasbeurten blijft hij actief......
Ik geef het op ,Hahaahahhahha
Groet Marcel
Ik geef het op ,Hahaahahhahha
Groet Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2015 15:50 #1419316
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet
Ik heb wel een zwak voor spinnen. Nuttige diertjes, ze vangen allerlei ongedierte waar ik een hekel aan heb.
Behalve ijverig kunnen ze ook heel volhardend zijn overigens. Een paar auto's geleden had ik er ook één in de buitenspiegel wonen.
's Morgens trof ik dan een web aan, ik reed naar m'n werk, web aan flarden gewaaid. 's Middags was er weer een nieuw web, wat onderweg naar huis weer kapot waaide en dan trof ik de volgende ochtend weer een nieuw web aan... enz.
De spin in kwestie heeft dit zeker een maand volgehouden. Regenbuien, wasbeurten, maakte allemaal niet uit.
Ik vond het wel gezellig eigenlijk, dat carpoolen met een spin.
Mind you, deze auto was een brakke Corsa. De verwarmde buitenspiegel van een 960 is natuurlijk helemaal superdeluxe, dus die spin zal nooit vrijwillig vertrekken. En ik geef hem geen ongelijk.
Als je hem toch echt kwijt wilt, misschien lukt het om hem er met perslucht uit te blazen? Langs het spiegelglas blazen en kijken of hij er aan de andere kant uit waait?
Behalve ijverig kunnen ze ook heel volhardend zijn overigens. Een paar auto's geleden had ik er ook één in de buitenspiegel wonen.
's Morgens trof ik dan een web aan, ik reed naar m'n werk, web aan flarden gewaaid. 's Middags was er weer een nieuw web, wat onderweg naar huis weer kapot waaide en dan trof ik de volgende ochtend weer een nieuw web aan... enz.
De spin in kwestie heeft dit zeker een maand volgehouden. Regenbuien, wasbeurten, maakte allemaal niet uit.
Ik vond het wel gezellig eigenlijk, dat carpoolen met een spin.
Mind you, deze auto was een brakke Corsa. De verwarmde buitenspiegel van een 960 is natuurlijk helemaal superdeluxe, dus die spin zal nooit vrijwillig vertrekken. En ik geef hem geen ongelijk.
Als je hem toch echt kwijt wilt, misschien lukt het om hem er met perslucht uit te blazen? Langs het spiegelglas blazen en kijken of hij er aan de andere kant uit waait?
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2015 16:49 #1419320
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Ik heb ook een tijd een spin
Ik heb ook een tijd een spin in mijn toenmalige 960 gehad. 's Ochtends was er een mooi web op de linkerspiegel. Liet ik mooi zitten. Zodra de zespitter werd gestart kroop de spin weg.
Onderweg waaide het web weg (het werd een world wide web). Ik reed toen iedere dag 300 km. De volgende ochtend was het web er weer.
En op een bepaald moment was het blijkbaar genoeg voor de spin.
Onderweg waaide het web weg (het werd een world wide web). Ik reed toen iedere dag 300 km. De volgende ochtend was het web er weer.
En op een bepaald moment was het blijkbaar genoeg voor de spin.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2015 19:19 #1419323
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Van mij mag hij blijven....
Misschien emigreert hij nog eens naar de buurman zijn Opeltje ook met verwarmde spiegels deze luxe kan ik hem niet geven....
Moderators: Jerry Stam