Nieuwe S90

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 19:05 #1103958 door V700 register
Nieuwe S90 is gemaakt door V700 register
Ik heb vorige week mooie S90 op de kop getikt. Mooie frisse auto, met slechts 140.000 km. op de klok.

Morgen lpg in laten bouwen.

Rijdt en stuurt echt fantastisch.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 19:18 #1419168 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Mooi Ton,
Mooi Ton,

Bijna net zo mooi als een Jaguar!
Veel plezier met deze zilverpijl.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 19:30 #1419169 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik denk......
Lex dat jouw jaguar mooier is, maar om mee bij klanten te komen, durf ik toch nog niet aan. Wie weet, volgende keer!!
Maar feit blijft dat een leuke frisse S90 met goede km.stand een zeldzaamheid begint te worden. Auto is binnen nieuw!! Deze ga ik lekker oprijden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 19:30 #1419170 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Veel
Veel plezier ermee!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 19:52 #1419172 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic "The Jag"
Lex "The Jag" Stax klinkt een beetje alsof hij jaloers is op jouw zeer fraaie klassieke Volvo, Ton...;-)

Groeten,
Lieme Huib

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 20:16 #1419173 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Ik ben zeeeeeer jaloers!!!!!!
Ik ben zeeeeeer jaloers!!!!!!
Ik mag Ton graag een beetje 'katten'. Een S90 is natuurlijk niet voor de poes.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 20:57 #1419175 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je mag.....
Gerust jaloers zijn. Ben ik ook op jou. Zo een mooie jaguar komt er toch ook nog wel eens. Alhoewel........afgelopen zondag geholpen bij een franse limousine evenement in Geertruidenberg, en daar stond een Vel Satis in bruin!! Heb de beste man toch maar even mijn kaartje gegeven!!
Probleem met ons is denk ik dat we teveel auto,s mooi vinden, en hoe ouder wij (en onze auto,s) worden, hoe meer er we willen hebben!!! Dus ik vrees dat ook een Vel Satis er ook ooit nog wel gaat komen. En o ja..........de nieuwe Espace!! Ik vloek nu in de kerk, maar als ik moest kiezen tussen een nieuwe XC90 of de Espace, dan verloor de Volvo. €55.000,- totaal compleet. Bovendien rij ik momenteel veel te veel kilometers, dus als ik dit nu verdeel over 5 of 6 auto,s valt het nog mee, gemiddeld 10 tot 15.000 km. per jaar, per auto! Dus heeft toch nog nut. En o ja, ik heb via Jeroen Haring ook nog een 745 TIC gekocht die ik mooi ga laten maken. Wel automaat natuurlijk. Mag je me ziek noemen? Van mij wel hoor!!

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 20:59 #1419176 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Ziek? Maar helemaal normaal
Ziek? Maar helemaal normaal zeker niet :-)
Gelukkig is in deze vereniging niemand echt helemaal normaal. Da's natuurlijk normaal in een vereniging van autoliefhebbers.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 22:11 #1419185 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vel Satis
Vel Satis had even mijn aandacht, totdat ik erin gereden heb. Duits gehobbel is het, totaal niet vergelijkbaar met het comfort van een S90

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 22:28 #1419188 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic een nagelnieuwe S90.
De nieuwe S90 is op komst in 2016. Jammer genoeg worden het alleen 4 cilinders. Toch ga ik maar vast sparen. Want Volvo kennende zal dit een prachtig vlaggenschip van het merk worden. Ouderwets groot, ruim en luxe. Lijkt me wel wat om naast de S90 classic ook van de moderne versie te genieten. De XC90 is al een mooie voorproef. In het echt bekeken op de Techno Classica en mooier en sierlijker als op de foto's. Maar ik ben meer van de grote sedans dan van de SUV's. En hopelijk duurt het nog lang voordat ik zo stram wordt dat ik een hoge auto nodig heb om goed in en uit te kunnen stappen. Dus dat wordt nog even geduld hebben.

En wat auto's betreft in het algemeen: normaal zijn op dat gebied helpt niet om een leuke verzameling op te bouwen. En daar zijn verenigingen als deze voor. Het liefst reed ik iedere dag een andere auto. Dat zou in theorie kunnen maar daarvoor ben ik er, zeker in de winter, te zuinig op. Ach, iedere dag biefstuk gaat ook vervelen. En naast Volvo zijn er natuurlijk nog heel veel leuke andere merken. Wellicht weer tijd voor een nieuwe vreemde snuiters editie?

Groeten, Jan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC