Omgangsvormen op het forum

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 13:57 #1419156 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic We delen
allemaal dezelfde passie voor deze geweldige bakstenen!Laten we al die passie nu weer eens gezamenlijk met zijn allen delen en laten we lekker het negatieve weglaten!Er is al genoeg ellende op de wereld.! :-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 14:01 #1419157 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goed lezen
Goed lezen MdeJong wetende dat ik in 10 jaar tijd zo'n 10.000 uur geïnvesteerd heb in deze vereniging.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 16:17 #1419162 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Yep: gezelligheid en
Yep: gezelligheid en informatie uitwisselen.
Daar kan je elke posting aan toetsen.

Punten en komma's zijn dan niet zo belangrijk. Wel de intentie om een positieve bijdrage te leveren aan de club en dit forum.

Gele kaarten zijn aan de orde als iemand zich in het geheel niets aantrekt van ons motto.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 16:29 #1419163 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik denk ...........
Inderdaad dat Paul en een aantal leden het goed verwoord hebben.
Punten, komma,s etc.etc. Zijn niet het belangrijkste.

Het belangrijkste is dat er weer wat leven komt op het forum, maar dan wel positief.

Ik denk dat het tijd is dat we met elkaar weer eens een fantastische vereniging gaan maken, waarin gezelligheid en informatie het hoofddoel zijn.

Afgelopen zaterdag met een aantal enthousiaste leden bij elkaar geweest om eens te kijken of we niet iets anders kunnen doen binnen ons clubje, met onze leden.

Was positief verrast door de gedrevenheid en bereidwilligheid van de mensen om met elkaar dingen te gaan veranderen.

Achterom kijken moeten we niet te veel meer doen met elkaar, krijg je maar pijn van in je nek!!

We hebben in ieder geval de weg weer ingeslagen, of het de juiste is?? Hoop het wel, aan ons zal het niet liggen!!

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 18:44 #1419165 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Waar gaat dit nou over?
Ik heb geen idee waar dit nou over gaat, ik begrijp de intentie wel maar heb geen idee wat de aanleiding van dit topic is.
Ik heb geen onvertogen woord zien langs komen en ik denk ook niet dat er verdere uitleg over komt.

Tegelijkertijd is het best mogelijk dat mijn aanhoudende kritiek op de Volvo700Vereniging Facebook pagina mede aanleiding is temeer omdat een van de oprichters daarvan het als zeuren om zeuren omschrijft.

Nou, bij deze, mocht dat laatste het geval zijn,ik zal het er nooit meer over hebben, ik leg mij neer bij de massa, nee, ik doe niet mee met de massa, daarom kan ik nou ook niet meer op die Volvo700Vereniging Facebook pagina kijken of er misschien iets geplaatst is van de Noord-Holland toerrit van afgelopen zaterdag, ik kan er helemaal niet meer meekijken, de boel is op slot gegooid, geen pottekijkers, ook geen medeleden van de Volvo700Vereniging.

Groeten,

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 19:03 #1419166 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Ton, het gaat niet over jouw
Ton, het gaat niet over jouw kritiek over Facebook. Ofschoon ik me wel afvraag in hoeverre die kritiek bijdraagt aan 'Gezelligheid en informatie uitwisselen zijn troef'.

Het gaat over toonzetting naar personen die zeker niet bijdraagt aan ons motto.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 19:38 #1419171 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed
dat alle mensen niet hetzelfde zijn,er zijn nou eenmaal zeurpieten op deze wereld en je hebt mensen die het allemaal wel best vinden,ook dat mag ,is totaal geen probleem in mijn ogen,afgelopen zaterdag had er iemand ook commentaar op mijn punten en komma,s ,mooi laten lullen denk ik dan,zal er vast geen discussie van maken.
Ook ik zet er wel eens wat neer,probeer altijd een beetje met humor iets op te schrijven,word vaak niet gewaardeerd,zal wel denk ik dan weer,zal een mooie saaie boel zijn bij jullie thuis,zondag kwam ik thuis na de toerrit van Rudiger zegt mijn vrouw tegen mij,ik heb een hoepel gekocht,vraag ik ,waarvoor,om af te slanken en ja dan moet ik al lachen,kan dat dan niet met een fietsband is mijn vraag,nee die was te slap
neem dan een autoband maar dan is de binnenmaat te klein,kijk zo blijft de humor er een beetje in ,veel zullen ook hier niet om kunnen lachen en dat is dan jammer,ik kan soms ook dubbel liggen van het lachen en dat is een gezonde bezigheid.Groeten Ted

• Daniel Wessels (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2015 21:09 #1419177 door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic En het was juist net zo
En het was juist net zo lekker rustig hier...
Verschillende karakters en meningen. Die zijn int hele land en ook hier.
Dat verander je niet.
Gevoel voor humor Is ook zeer verschillend hier, net zoals de korte lontjes.
Daarom houd ik het meestal ook maar zakelijk hier, anders zou het wel eens fout opgevat kunnen worden.
Denk dat ik me hierdoor aardig aan de regels houd maar Is eigenlijk niet helemaal wie ik ben.
Er wordt vaak naar aanstichters gewezen terwijl die het eigenlijk anders bedoelen dan een ander het opvat en er vervolgens dan op in gaat.
Wie Is hier dan de boosdoener, als die er überhaupt is.
Tuurlijk gaat men wel een buiten het boekje maar daar zijn moderatoren voor.
Als je iets fout opvat, misschien eerst eens een pb naar die persoon.
Maar wie ben ik, Is ook maar 1 van de vele meningen...

Aub geen Stasi praktijken hier. Dan wordt het ook een dooie boel hier.
Tijdelijke ban Is ok (zeker ook wel eens nodig), maar direct een slot erop...? Nee.

Wat wel belangrijk Is, respecteer de ander en ga met anderen om zoals je zelf ook behandelt wilt worden.
Dat geldt niet alleen voor hier maar overal.

Mij persoonlijk interesseren die ruzies onderling niet zo. Vind het alleen maar kleutergedrag. Is alleen zo jammer dat de hele wereld mee kan "genieten" daarvan. Hierdoor zal de vereniging zeker leden mislopen.
Veel kennis Is inmiddels al weg hier....

Hoop doet leven, alles komt goed...

Grtz, Daniel

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC