finito 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2015 08:21 #1103912
door V700 register
finito 940 is gemaakt door V700 register
Zo, mijn allerlaatste 940 (945) de deur uitgedaan. Een hoop gedaan, een hoop geleerd t.a.v dit type, voortschrijdend inzicht en cumulatief genieten was het. Het begon met een GL, een 745, een 940 HPT, 3 LPT-'s.
Na decennia dit type gereden te hebben is mijn konklusie dat je dan een band krijgt die verder gaat dan het hebben van een aangenaam vervoermiddel, vreemd maar waar. Beslist veel gehad aan dit forum als het gaat om
technische tips waarvoor mijn dank. Fijne zoekmachine, nuttige-aardige bijdrage. Ik denk dat het wel bekend zal zijn waarom de 945 LPT zo'n unieke Volvo is dus ga niet in herhaling vallen, maar wat er voor mij uitsprong waren de betrouwbaarheid, fijn weggedrag, de ruimte, de "vriendelijkheid " als het gaat om zelf-sleutelen, de Hydra-velgen, de zitpositie, het gevoel van veiligheid. Nu een MB 300 SE 1986 aangeschaft voor het genieten en een Audi 80 2.3 voor dagelijks gebruik.
Zappa
Na decennia dit type gereden te hebben is mijn konklusie dat je dan een band krijgt die verder gaat dan het hebben van een aangenaam vervoermiddel, vreemd maar waar. Beslist veel gehad aan dit forum als het gaat om
technische tips waarvoor mijn dank. Fijne zoekmachine, nuttige-aardige bijdrage. Ik denk dat het wel bekend zal zijn waarom de 945 LPT zo'n unieke Volvo is dus ga niet in herhaling vallen, maar wat er voor mij uitsprong waren de betrouwbaarheid, fijn weggedrag, de ruimte, de "vriendelijkheid " als het gaat om zelf-sleutelen, de Hydra-velgen, de zitpositie, het gevoel van veiligheid. Nu een MB 300 SE 1986 aangeschaft voor het genieten en een Audi 80 2.3 voor dagelijks gebruik.
Zappa
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2015 09:48 #1418863
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer, maar zo is het leven
Het ga je goed . Wie weet kom je ooit terug
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2015 11:58 #1418871
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In ieder geval goede keuzes
In ieder geval goede keuzes qua opvolgers.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2015 12:15 #1418873
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer man!
Maar je hoeft je nog niet te behelpen aan het lijstje te zien.
het ga je goed!
het ga je goed!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2015 06:57 #1418944
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank en groet
Heren dank voor de reacties. Zeker, behelpen is het niet. De 300 SE kwam gisteren zonder ook maar 1 opmerking door de APK.dus best verrassend voor een MB van 29 jaar jong/oud. Een mij onbekende Germaan die toevallig aanwezig was riep :"Zuhause habe ich ein gleiches ex...viel besser."
Dat heb ik vaker gehoorddat soort kreten komend van het oosten. De BBS-velgen kon ik ter plekke kwijt aan wel 4 mensen, schijnen in de racerij gewild te zijn en ook dat wist ik niet. Ze blijven netjes op de MB voorlopig.De Audi 80 ook meegenomen ter kontrôle op de brug, kreeg komplimenten voor algehele staat maar een deel van de uitlaat werd gesierd door ik denk 2 blikken Gun-Gum dus dat wordt vervangen. Of ik ooit terug zal komen met een 945? Betwijfel ik, maar zie nu een zeer fraai paars ex. hier aangeboden waar ik vele jaren naar gezocht heb. Enfin het Volvo-boek heb ik dicht en een mens moet tevreden zijn. Ik blijf hier rondneuzen en wens alle Volvisti alle goeds toe !
Zappa
Dat heb ik vaker gehoorddat soort kreten komend van het oosten. De BBS-velgen kon ik ter plekke kwijt aan wel 4 mensen, schijnen in de racerij gewild te zijn en ook dat wist ik niet. Ze blijven netjes op de MB voorlopig.De Audi 80 ook meegenomen ter kontrôle op de brug, kreeg komplimenten voor algehele staat maar een deel van de uitlaat werd gesierd door ik denk 2 blikken Gun-Gum dus dat wordt vervangen. Of ik ooit terug zal komen met een 945? Betwijfel ik, maar zie nu een zeer fraai paars ex. hier aangeboden waar ik vele jaren naar gezocht heb. Enfin het Volvo-boek heb ik dicht en een mens moet tevreden zijn. Ik blijf hier rondneuzen en wens alle Volvisti alle goeds toe !
Zappa
Moderators: Jerry Stam